haar zwart verven

haii
ik wil binnenkort mijn haar zwart gaan verven.
ik heb van nature lichtbruin haar.
welke zwarte haarverf is heel goed en niet al te aggressief?
en het moet ook een goed kleurresultaat geven, dus niet dat mijn haar bruin word maar echt zwart.
& ik wil het graag thuis doen en niet bij de kapper, want die gaat het dan volgens mij ontkleuren T_T

alvast bedankt :slightly_smiling_face:

ik heb van nature ook lichtbruin haar en heb het ook zwart, maar ik zou niet weten welke verf goed is
ik laat het altijd bij de kapper doen.

Geen idee…
Kapper?

Ik had het ook altijd zwart en deed gewoon die van l’oreal ofzo xD

werkte prima bij mij :3

nee hoor, de kapper gaat het niet ontkleuren
(tenminse, als je het nu al geverfd heb in een andere kleur wel, maar dan moet het ook ontkleurt worden anders hecht de zwarte verf niet)
ontkleuren is namelijk om de verf eruit te halen, dus als je nu nog gewoon je eigen haarkleur hebt dan verft de kapper het gewoon

Ik had de nachtzwart van Naturtint,
die was echt mooi. Ik heb donkerbruin haar van mezelf, maar ik denk niet echt dat dat heel veel scheelt?

Je moet je wel even afvragen welke soort kleur zwart je wilt…
Rode, blauwe of paarse gloed? Ik had blauw, het zag er echt vet uit.
Nu (na een half jaar) heb ik een soort rode gloed, heel vaag. Maar wel koel=)

Okay thanx :3 ik denk dat ik het toch wel bij de kapper ga laten doen. dan kan het in pricipe niet zoveel misgaan.

DOE HET NIET!

why not?

nouja, als je van plan bent lang je haar zwart te houden, dan moet je 't doen. maar ik wou variëren van kleur; en toen moest ik iedere keer m’n haar ontkleuren, want ik had 't blauw geverft met zwart, als dat blauw vervaagt weer zwart geverft, en daarna moest 't ontkleuren toen ik rood wou … en dat ontkleuren is niet zo goed voor je haar.

máár je kan ook net zo als mij kam soleil nemen, (een paar keer kam soleil, ik had 3 keer) en toen werd 't praktisch ook helemaal knalrood bij mij ^^

Zwart is mooi

Je moet echt oppassen, ik ken meerdere mensen die (voor een toneelstuk) hun haar moesten zwart verven, en het was mislukt…
De ene had blond haar, en het werd grijsachtig.
De andere had ook blond haar, het werd ook grijsachtig met een paarse schijn
en de andere had kastanjebruin haar, en bij haar werd het zwart met een groene schijn.
En ze hadden het alle drie bij een andere kapper laten doen.

Dus denk er toch maar eens goed over na…

wat is een kam soleil eigelijk??

kam soleil is eigenlijk 't zelfde principe als coupe soleil, maar dan “kammen” ze de verf er met een grove kam doorheen. waardoor je een natuurlijk effect krijgt dan coupe soleil. bij coupe soleil krijg je plukjes geverft, bij kam soleil krijg je de verf door haar heen gekamt dus, waardoor er meer verf in je haar zit.

als jet zwart ga verven moet je het ni perseen ontkleuren
dat raad ik ook zeker niet aan (kheb dit gedaan om mijn haar blond te maken en mijn haar is dood , ze halen al het pigment er dan uit)
maar een vriend van mij heeft gwn kleuring gekocht in het kruidvat en loopt nu rond met zwart haar

onthou : op zwart haar kan je niet overkleuren !! daar pakt geen enkel andere kleur op. dus als jet dan niet meer wilt ga je het wel moeten ontkleuren…

xxx

Sorry beetje overdreven reactie
maar kijk…
het afgelopen jaar hebben een aantal mensen in mijn omgeving hun haar zwart geverfd en het is er bij ze allemaal op achteruit gegaan, qua haarkwaliteit, kledingmatching en gezichtskleuren laten uitkomen
ik vind het gewoon zonde meer niet

Umm
Wel geinig eigenlijk, veel westerse meisjes willen zwart haar opeens…
Word de nieuwe rage :grinning:
Jeee, gelukkig ik heb zwart haar van nature xP

Post foto als je t hebt gedaan!

doe Donkerbruin.

Ik heb het ook zwart gehad en vond het na 2 maanden al heel saai en vond kleding erbij zoeken best irritant omdat alles heel snel zo donker gothic achtig oogde [en dat wilde ik niet].
En toen begon het drama, want lichter krijgen kon alleen door het te ontkleuren en daar ga ik niet eens over beginnen wat een hel is dat.

ik heb zo donkerbruin laten verven dat mensen dachten dat het zwart was haha . maar na een tijdje word het wel lichter en dan is het gewoon donkerbruin . ik denk dat je dat beter kunt doen. omdat zwart goedkoop is als je het niet van jezelf hebt. dan word je gezicht ineens heel raar!

• mijn mening & ervaring;) *