''haar zakt snel uit''

Heaaj,
ik heb halflang haar en best wat laagjes en een beetje slag ik m´n haar,
ik wil alleen meer volume, maar als ik haarlak en mousse gebruik,
zakt het ontzettend snel weer uit!
weten jullie een goed product zodat mn haar wel langer blijft zitten?!
graag een beetje betaalbaar…
alvast bedankt!
X0X0

misschien iets van andrelon ofzo? daar hebben ze namelijk heel veel

Precies dat heb ik ook. Heb het helaas ook nog niet gevonden, waardoor ik mn haar nu meestal (half) opgestoken draag. Het enige wat bij mij een beetje helpt is het niet te lang laten groeien, als het meer dan 10 cm over mn schouders komt is het helemaal hopeloos.

Is t bij jou ook dat het zo dik en zwaar en veel is? Of niet?

je maakt je haar eerst een beetje vochtig, bijvoorbleeld met zo’n waterspray ding, sorry ik weet niet hoe je dat uitlegt, maar je pakt een plukje maakt het een beetje vochtig met die spray, spuit er een beetje haarlak onder je haar, niet er op! borstel het nog even door, dan blijft het bij mij altijd heel goed zitten :slightly_smiling_face:

ja… mijn haar is best wel dik, en omdat ik laagjes heb, lijkt het nog dikker :wink:

Ik heb ook dik haar met een beste slag/ krul en redelijk lang. Ik gebruik wella mouse de gouden bus met met groen en nivea haarlak nummer 4 extra strong, dan blijft het mooi zonder al te veel pluis :slightly_smiling_face:

Ik heb hetzelfde probleem, dus als ik echt volume in mn haar wil dan doe ik er mouse in (heb gewoon de goedkoopste van kruidvat) en dan toupeer ik het een beetje, maar dan niet op zo’n manier dat je vogelverschrikker kapsel krijgt maar heel subtiel, en het werkt! (: