Haar wilt nooit normaal zitten.

Haai,

Ik heb van me zelf nogal krullerig haar ,Maar nu is 't lang en is 't best stijl. Alleen wil ik men haren korter knippen maar als ik dat doe gaat dat weer krullen en dat wil ik niet. Als ik een stijltang gebruik is men haar helemaal kapot. -.- Iemand een idee ??

up.

Tja, het is of lang en stijl, of kort en krullend. Je kan het ook wel bij kort steeds gaan stijlen maar dan verpest je je haar. Waarom wil je het kort?

Lang staat niet zo heel leuk bij mij. Ik wil het ong schouderlengte

Doe dan een tussenweg, niet te lang & niet te veel krullen?

nou voor stijl haar kan je toch permanenten om krullen te krijgen ? kan dat misschien ook niet voor krullen naar stijl?

vraag ik me eigenlijk ook af xD

Ja dat kan wel, maar als je het permanent laat stylen, dan beschadig je je haar alsnog. Plus dat de uitgroei van je haar weer gaat golven/krullen. Vooral veel haarmaskers en verzorgende producten gebruiken en dan moet 't wel goed komen met styleren.

er bestaat ook iets waarvan je haar stijl blijft tot het er weer uitgroeit
maar dan moet je wel echt goeie hebben
want een vriendin van mij heeft dat gebruikt van kruidvat ofs, maar dr haar was eerst heel droog en nu breekt het sirieus gewoon af…
vraag aan de kapper !

Ik gebruik mousse van Andrelon en een spuitdingetje daarvan tegen het pluis, hierdoor blijven mijn krullen uitstekend zitten! Ik doe het 's ochtends altijd nat maken &dan dat er in, dan zit het geweldig.

Ik zou het niet stijlen als ik jou was, er valt genoeg te doen met krulhaar. Ga anders eens langs bij je kapper en vraag advies :slightly_smiling_face:

als je krullen wilt moet je je haar niet wassen met shampoo, maar met cremespoeling met sulvaan er in, dat is het product wat je haar schoon maakt, en de krullen mooi laat glanzen. daarna als je uit de douche komt handoekdroog laten worden, dan wat serum er op doen (wondermiddeltje) en dan drogen met een difuser, zodat de krullen intact blijven en door het serum beschadigd je haar ook niet (:

& als je stijl haar wilt… dan wel shampoo, en serum voor stijl haar, want die serum zal je haar wat zwaarder maken, zodat je minder krullen krijgt, en dan fohnen met een gewone borstel. zo’n brede en dan dezelfde manier als met een ronde alleen dan een brede borstel, dan krijg je gewoon stijl haar :slightly_smiling_face:

veel succes!

foto?