Haar wil niet meer krullen :S

Heey dames,

ik heb van mezelf echt pijpenkrullen en droeg het vroeger atijd met een steile pony. Daarna had ik het weer gewoon krullend laten aangroeien. Maar nu had ik weer een pony geknipt en het 2 weken, ongeveer 2 keer per week gestijld en nu blijft het gewoon stijl van zichzelf!:S het wil ineens niet meer krullen en die haren gaan ook de hele tijd omhoog staan… heb het nu al 1,5 week niet gestijld en toch blijft het stijl… weet iemand hoe dit kan?? je kan toch niet je haarpatroon permanent veranderen met alleen een stijltang?

Ik geloof van niet. Ik zou gewoon nu je haar even goed verwennen, even geen hitte gebruiken (ook geen föhn) en je haar 2x per week wassen en altijd iets van creme erin. En je haar met rust laten. dat hielp bij mij toen goed

haha, apart. had ik dat maar xD

Nee, waarschijnlijk niet, maar als het beschadigd is krult het ook minder mooi. Heb je toen bescherming in je haar gedaan, toen je het stijlde?

En wat altijd wil helpen. Een bezoekje brengen aan de kapper. Dat blaast je haar weer nieuw leven in (:

ik heb niet een speciaal styling-serum gebruikt maar wel van dat soort vet waar ook siliconen in zitten. Dat gebruikte ik 2 jaar geleden ook en stijlde daar toen elke dag mn haar mee en als ik het nat maakte krulde het gewoon dus vind het echt vaag :S Maar het kan dus wel als ik het toch niet goed had beschermd dat het daar miss aan ligt? Bedankt voor het reageren allemaal! x

De aphogee proteine treatment heeft bij mij erg goed geholpen. Mn krullen waren steil geworden maar nu zijn ze weer krullend.

Ik had eerst ook pijpenkrullen, maar sinds dat ik 18 was werd het veel minder en heb nu zelfs helemaal geen krullen meer. Je haar structuur kan veranderen ongeveer om de 7 jaar. Niks aan te doen.

Door de hitte van de style tang kan de elasticiteit van je haar (tijdelijk) minder worden.
Gebruik tijdens het stylen met Hitte dan ook altijd goede beschermende producten, dan zul je hier minder last van hebben.
Meestal krijgt je haar naar een aantal weken zijn elasticiteit wel terug,als je stopt met stylen , vooral als je het af en toe met een goed maskertje verwent :wink:

idd goed verzorgen met een maskertje ofzo en voorderest even een tijdje van de stijltang afblijven…