Haar wel of niet donkerder verven?

Hee… :slightly_smiling_face:
Ik heb even jullie advies nodig! Ik zit er een tijdje over te denken mijn haar wat donkerder te verven dan de kleur die ik nu heb… Hier even een foto:

Ik heb trouwens groene ogen! En hieronder een kleur waar ik aan zit te denken:

http://img262.imageshack.us/img262/3762/shiaeebo0.th.jpg

http://img262.imageshack.us/img262/2921/meganfox4px1.th.jpg

Wat denken jullie… Doen of niet doen? Of een andere kleur als suggestie? Alle tips zijn welkom! :slightly_smiling_face:
xxxxxx

Naja als je nu al donker haar heb, en het donkerder maakt staat het meestal wel. Als je maar geen zwart doen dat is meteen té vind ik.

ja

nee niet doen, natuurlijk haar is mooier en als het niet bevalt kan je het niet terugveranderen, majaa, je moet zelf weten.

Hmmm oke… Maar ik wil ook niet echt zwart ofzo hoor maar heeel donker bruin, zelfde kleur als mn wenkbrauwen :slightly_smiling_face:

Ik zou het wel doen!
Maar niet zo donker als op die voorbeeld foto’s.
(Vind dat net zwart lijken)

En ik zou het met henna doen, ipv gewoon haarverf.
vind het mooier worden én is beter voor je haar :slightly_smiling_face:

denk dat dat wel mooi word ja! :ok_woman:

Maar is het niet zo met henna dat je dan daarna nooit meer normale verf kunt gebruiken? :S
Áls ik het besluit te doen, ga ik sowieso naar de kapper en dan eerder een spoeling dan verven :slightly_smiling_face:

Oh oke, een spoeling is ook goed XD
Ik dacht dat je gewoon echt wilde verven, zeg maar ^^’’
maar met henna is dat idd zo, als je het hebt geverfd.
(Als je daarna met chemische haarverf eroverheen gaat kan het afbreken, dat soort dingen ö ) Dan zou je dus moeten wachten tot het er heeeeeelemaal is uitgegroeid (weeehh aantal jaar dus?)

Ik zou geen Henna gebruiken als ik jou was. Blablabla het is beter voor je haar enzovoort, maar dan kan je nooit meer ‘‘normale’’ haarverf gebruiken totdat de kleur van Henna helemaal is uitgegroeid. Daarnaast, als je gewoon heel goed voor je haar zorgt kan gewone verf niet veel kwaad.

Ik zou niet voor heel donkerbruin gaan als ik jou was, maar meer voor een paar tinten lichter dan donkerbruin, een soort chocoladekleurtje met een goudtint erdoor heen

Heb je misschien een foto van een bekend iemand ofzo? Of gewoon van iemand met een beetje zo’n kleur? :slightly_smiling_face:

nee je haar is echt mooi zo ,
ik zou misschien donkere kleuren er door heen doen maar niet je hele haar.
maar het is nog de vraag of je dat goed kan zien.
x

Maar ik vind het nu echt zo’n ‘net niks’ kleur… Beetje half bruin zeg maar :stuck_out_tongue: En je bedoelt lowlights ofzo? :S

ja dat bedoel ik !
wat ik ook supergaaf vind is kastanje bruin veel celebs hebben het nu ook
echt bjoetiefoel!

Kastanjebruin? Celebs zoals…? :slightly_smiling_face:

Up voor mezelf! :slightly_smiling_face:

ik zu het ietsje donkerder verven, ik ben het idd met je eens dat het nu zo’n net-niet kleur is :slightly_smiling_face:
of gewoon aan de kapper vragen.
ik heb nu zo’n gay-kapper, hij is geniaal :stuck_out_tongue:
weet precies wat bij je past enz.
moet je ook zoeken, gay hoeft natuurlijk niet! :wink:

té donker (wat jij dus wil) maakt jou denk ik redelijk bleek.

Hhaahahah als ik op internet zoek naar gay-kapper zal ik idd niks vinden… Maar bedankt! Niet te donker dus? Zoals? :stuck_out_tongue: