haar wassen.

hoe moeten wij weten of het een goed plan is??
ik weet niet hoelaat jij naar school moet, ik weet niet hoelang jij over eten, aankleden, make-up en fohnen doet. probeer het 1x uit zou ik zeggen.

je moet je haren laten uitvetten je kan ze beter effe 2dagen vet hebben fozo in weekend//in staart anders kan je zo lang doorgaan. Laats nog iets geweest van op girlscene

op schooldag stond ik kwart over 6/half 7 op

Ik was het 's avonds, en dan 2 dagen later weer 's avonds.

ik was het elke ochtend

ik was het sochtens vaak, maar als ik sochtens geen tijd heb doe ik het de avond ervoor.

Ik was mn haar wanneer ik het gevoel heb dat het nodig is, of wanneer het iets vetter voelt. En sowieso na training, want dan sta ik toch onder de douche.

Ik was het altijd savonds. Wel om de dag. want ik ben altijd sloom enzo XD en als ik het smorgens doe wil ik er wel 3 kwartier voor hebben zodat ik rustig aan kan doen en dan zou ik om kwart over 5 op moeten staan… 1x gedaan … nooit weer !! o.o

Ik was mijn haar elke ochtend.
Omdat ik sowieso elke dag douch en omdat mijn haar heel snel vet is.
Ze zeggen dat dat slecht voor je haar is, maar er is niks slechts aan.

ik was het om de dag, 's avonds.
zit je misschien veel met je handen in je haar?
je kunt ook misschien met een vlecht/knot gaan slapen?

-

Ik was mijn haar om de 2 dagen (mss wel beetje weinig maar het ruikt altijd lekker en is nooit vet dus zo is het eigenlijk ideaal:P)
en altijd savonds. De dag erna zit het wel echt fakkie maar dat is dan meestal de dag dat ik het op een staart heb :wink:

ik was me haar savonds en dan een dag niet en dan weer die avond, maar soms als het er vettig uitziet doe ik sochtend gwn snel 2in1 shampoo d’r in (:

ik was het 'savonds en dat heeft 2 redenen;

1. Ik zit in amsterdam op school & woon in purmerend , dus mijn schema is;
    06.30 wakker worden.
    06.45 omkleden.
    07.00 make-up & haar.
    07.30 lopen naar de bus.
    die tijd heb ik echt nodig & ik wil niet nóg vroeger opstaan ;$
    want ik ben gwn lui, en heb tijd nodig om wakker te worden -aa-
    & punt 2 waarom ik 'savonds mijn haar was;
    mijn haar blijft súper lang nat, echt ik moet wel iets van een uur fôhnen ofzo, als ik het echt goed droog wil hebben dus tjaa.
    & ik heb ook wel snel last van vet haar, maar niet meteen de volgende ochtend… misschien moet je eens een andere shampoo gebruiken ofzo?
    of desnoods een anti-vet shampoo? ( bestaat vast wel ;p )
    sorry voor lange verhaal :stuck_out_tongue:
    xxx

In de ochtend.

Elke avond

ik was het om de 1/2 dagen, 's avonds.

Ik was het 's avonds. Want op maandag en woensdag train ik dus moet ik sowieso altijd douchen daarna. En ik vind het ook veel fijner om 's avonds te doen, want ik kan niet met nat haar op de fiets, omdat het dan een grote pluizenbos is en 's ochtens slaap ik liever uit. Ik stap om half 8 uit mn bed. En dan ga ik om 10 over 8 weg van huis. Ik moet wel elke dag haasten, maar ik kan gewoon niet eerder uit mn bed komen.

Ik was het altijd 's aond,s want ik heb mooit zin om s 'ochtends vroeg op te staan :stuck_out_tongue:

Ja ik ook ;p
Als je 1 ding niet moet doen bij mij is het wel me te vroeg wakker maken 's ochtends xD