haar wassen.

het is best wel een rare vraag xD

Maar waarneer wassen jullie je haar
ik doe het altijd savonds en als ik dan sochtens wakker word is het gelijk heel fet en doe ik het dus altijd in een staart.
wassen jullie je haar savons op sochtens?
en heb je dan wel genoeg tijd als je het sochtens was
hoelaat sta je dan op?

alvast bedankt

UPJE

Deed het altijd sochtends gewoon.
gewoon op tijd uit je bed om 20 minuten te kunnen douche.
je haar wassen duurt niet zo lang maar het droog fohne wel.

En nu ik beetje invalide ben doe ik het ook soms savonds omdat douche 2 keer zo lang duurt

maar gewoon op tijd uit je bed

Ik was het 's ochtends
sta op 6.40u op

Hoelaat sta jij op?

Ik sta elke dag om half 6 op.
Meestal ook s’ ochtends.

Je haar is zo vet omdat je het elke dag wast. Je kan het beter om de dag wassen. En als je Créme in je haar doet, kan je dat beter alleen aan de onderkant van je haar doen.

Ik heb, net als jij, ontzettend vettig haar. Ik heb een systeempje:

1 dag: 1 punt
1 nacht: 1 punt

bij 3 punten sinds de laatste wasbeurt, was ik mijn haar weer. Zo:

als ik het s’ochtends was de 1e blijft het een dag, een nacht, en de 2e goed. Dan was k eht die avond (2e). dan blijft het een nacht, een dag (3e) en nog een nacht goed en was ik het weer s’ochtends. Meestal is het laatste punt wel vettig, maar dan maakt hier niet uit als het nacht is en als het laatste punt een dag is, maak je gewoon een staart.

Ik hoop dat je’t begrijpt!

xLillian

lol krijg je ook stickertjes van mama als je het goed doet

ik doe het sochtends.
en als je naar school moet sta je gewoon 10 min. eerder op en je moet maar wat sneller douchen.

Maar als ik dus mijn haar sochtens was is het niet fet alleen als ik er op geslapen heb

Ik snap het niet?!
:flushed:
Kan je het misschein anders uitleggen?

maar gaan jullie dan niet met nat haar naar school? xD

of foun je het eerst weer fohnen ?
en hoelang duuurt het om je haar te wassen?

sorry voor de veel vragen.

Hoe lang je haren wassen duurt ligt er bij iedereen aan volgens mij… dat kan je beter uitproberen. Ik ben de ene keer ook sneller dan de andere maar dat ligt eraan hoe veel tijd ik heb. Als ik om half 9 op school moet zijn dan sta ik om 7.15 op en dan was ik het en föhn ik het daarna dat het wat droger is… dan ga ik ontbijten en make-up enzo doen en dan föhn ik me haar nog ff helemaal droog en dan zot ik om 8 uur op de fiets om naar school te gaan…

dat doe je best wel snel:P

ik zat te bedenken hoe ik het ga doen:
kwart voor 7: douchen
7 uur: eten
10 over 7: aankleden+ make-up
10 voor half 7: fohnen
10 voor 8: naar school

Goed plan?
verander het anders maar…

Ik was het 's avonds doordeweeks dan heb ik meer tijd. In het weekend meestal 's ochtends want als ik uit ben geweest stinkt me haar naar rook (rokersruimte in kroeg). Mijn haar blijft ong 1 dag goed schoon daarna word het vet. Ik moet na 1,5 dag me haar wassen anders is het vies de volgende dag.

Upje

ik was het elke morgen. misschien niet gezond, maar ik loop tenminste niet met een vettig en onverzorgd kapsel rond.

en je schema is goed hoor. Alleen moet je weten dat sommige dingen soms een beetje langer kunnen duren, dus sta 5 à 10 minuten vroeger op.