hey gurls,
altijd als ik mijn haar was, was ik eerst m’n haar met shampoo en dat was ik er daarna gelijk uit, daarna doe ik gelijk conditioner in en dat laat ik intrekken tot ik helemaal klaar ben en dan was ik het er weer uit. Dan laat ik m’n haar gewoon uit zichzelf drogen alleen als mij haar dan helemaal droog is dan is het heel erg futloos, slap en pluizig hebben jullie tips hiertegen
Misschien helpt een andere shampoo? En hoe gebruik je je shampoo en conditioner? Want ik doe precies hetzelfde en gebruik shampoo alleen op mijn hoofdhuid en conditioner alleen onder mijn oor.
Ehm ik gebruik shampoo m’n hele haar en conditioner van alles wat ‘los hangt’ zeg maar. Ik gebruik de extra volume shampoo van kruidvat, helaas zie ik de volume niet echt haha
Wissel het eens om!
Doe eerst conditioner in je haarpunten (enkel haarpunten!) en was daarna je haar met shampoo. Voor extra volume, kun je een volumeshampoo gebruiken (bv. Big van Lush) en een volumespray (Lush en John Frieda hebben goede).
Voor je pluishaar gebruik je best een gladmakend serum. (:
Ik denk dat pluizig haar aangeeft dat je haar droog is. Probeer eens een masker van olijfolie en kokosnootolie voor dat je je haar wast. 20-30 in je haar laten zitten
Milde shampoo gebruiken.
bedankt voor alle reacties! Ik ga ze zeker uitproberen
Mijn haar is ook enorm pluizig als ik het ‘‘natuurlijk’’ laat drogen. Daarom föhn ik het, maarja ook niet het beste advies…