haar wassen

Kan iemand mij vertellen hoe vaak je per week je haar kunt wassen ? thanks!

Ligt eraan waarom je het vraagt?

ik was het zelf elke dag, maar ik denk dat het wel een beetje aan je haar ligt hoevaak je het kan wassen.

hoe bedoel je ?

Als het is omdat je een klacht hebt over je haar dat je het bijvoorbeeld te vet vindt zou ik zeggen, vaker wassen. maar als je het vraagt omdat je hoofdhuid schilfert en droog is zou ik zeggen minder vaak wassen.

beide niet, ik bedoelde is het slecht voor je haar om het elke dag te wassen? of kan je maar 2x maar week je haar wassen ?

Volgens mij is het niet goed om je haar elke dag te wassen daardoor word het ook sneller vet. Om de dag of om de 2 dagen ligt een beetje aan je haar zou ik het wassen.

Ik was het ook om de dag of om de twee dagen. Het ligt er een beetje hoe vaak ik koptelefoon op heb gehad en of ik het in een staart heb gedragen. Als het vaak is, dan wordt mijn haar sneller vet.

Elke dag is een te grote belasting voor je haren en vooral je hoofdhuid. Hooguit om de dag, liever om de twee of drie dagen wassen :slightly_smiling_face: Ik was het zelf vaak om de twee dagen, soms een dagje later. Daar heeft mijn haar wel aan moeten wennen, waste het eerst elke dag.

Ik was het 2x in de week want anders word het zoooo droog.

ik was het 2 keer in de week :afro: (:

Ligt ook aan of je je natuurlijke kleur hebt, mijn. Haarverf bloedt nogal (lekken) dus ik zit op twee keer per week om mn kleur te behouden!

ik was het om de dag dus 4 keer in de week

Het is niet goed om het te vaak te wassen. Twee/drie keer per week is goed. Als je het heel vaak gaat wassen wordt je haar ook steeds sneller vet.

mijn haar word nooit vet, was het 1 of 2 keer in de week :slightly_smiling_face:

Verschilt ook per haartype.

Mijn haar word pas vet om de 3 dagen

Dat sowieso vaak wel ja, toen ik in mijn puberteit zat kon ik het wel bijna twee keer per dag wassen =/

Ik was het 2 keer in de week.

Ik was het bijna elke dag, maar dat komt ook omdat ik 3 keer per week turn en dan gebruik ik haarlak enzo om het op zn plek te houden, dus dan is het heel vet. Op de dagen dat ik niet turn probeer ik het niet te wassen.