Haar warmer maken dmv ketchup?

Ik had eerst wat rossig haar en wou de rosse schijn weg, dus daarom deden ze er een hele assige verf op om de kleur te neutraliseren. Maar ik had niet verwacht dat die kleur zo goed zou pakken omdat ik al zoveel keren had geprobeerd om die rosse schijn weg te krijgen en het niet lukte.
Nu, je kan een groene schijn (koude kleur) weg krijgen door ketchup, dus zou een te assige kleur (koud) ook wat warmer kunnen maken met ketchup?
Gewoon een klein beetje of is dat alleen met dat groene?

Kan alleen bij dat groene denk ik want rood heft groen op, omdat ze tegenover elkaar staan in zo’n kleuren cirkel of zoiets geloof ik.

Heb ik ook ooit gedaan ja, toen had ik een groene glad in mijn haar. Ik had wel het idee dat het werkte. Maar als je een warmere haarkleur wil zou je ook je haar kunnen verven met bijvoorbeeld goudblond/bruin. Of henna gebruiken daar krijg je ook een warmere haarkleur van en is beter voor je haar.

Wel ja…
Bij askleuren zitten er paarse kleuren in, dat is een koude kleur net zoals groen en als je daar een warme kleur zoals rood over zet?

Ik wil liever geen verf gebruiken omdat ik de beschadiging van mijn haar wil beperken…

Misschien shampoo voor bruin haar? daar zit ook henna-extract in. Nouja ketchup hielp bij mij wel je kunt het altijd proberen toch?

Probeer het zou ik zeggen!
Als het niet werkt, kan het ook geen kwaad toch (:

I will try tomorrow :grinning:

Zou de henna shampoo van guhl niet kunnen werken om er een warmer schijn in te zetten?

http://ww.drogisterij.be/producten/231x231/172125_1_Guhl_Colorshine_Shampoo_Rood__henna_.jpg

Ketchup? :’)

Heb al verder opgezocht over die ketchup en blijkbaar zou het niet helpen… Maar de guhl shampoo?