Heey meiden,
Ik had laatst een erg moeilijk gesprek met mijn beste vriendin. Ik ken haar al super lang en kan super met haar lachen en serieus, geheimen zijn bij elkaar geen geheim meer. Maar sinds 8 maanden gaat het wat slechter. Ze heeft namelijk een vriend. Mij maakte het aan het begin niet zo uit, maar ik was wel bang omdat ze bij haar vorige vriend mij redelijk links liet liggen. Maar dat heb ik haar vergeven uiteraard ;].
Maar ze is echt dól op hem, en ik gun het haar van harte. Maar het is altijd als ik haar bel van ‘’ Bel over 10 minuten maar want G is nu hier ‘’ en ‘’ Ik kom na de kerk nog 1 uurtje want daarna ga ik naar G ‘’ dus het is allemaal beetje, vaag. Maar laatst had ik dus een serieus gesprek daarover wat me gewoon dwars zit enzo. En ik weet dat ik het niet van haar mag eisen, echt niet. Maar ik zei tegen haar dat ze hem boven mij zou kiezen. En ze gaf me gelijk. Hoewel ik het ook verwachtte voelt het gewoon alsof je hart dan breekt. Ik ben er 8/9 jaar voor haar geweest, ken haar door en door, heb altijd met haar gelachen. En een jongen die ze 8 maanden heeft is opeens belangrijker.
Ik weet niet, is dat normaal?
Ik snap dat ik uberhaupt niet zou moeten vragen dat ze moest kiezen, en dat haar vriend super belangrijk voor haar is snap ik. Maar ik voel me zo, verraden.