Haar vriend, is belangrijk(er)

Heey meiden,

Ik had laatst een erg moeilijk gesprek met mijn beste vriendin. Ik ken haar al super lang en kan super met haar lachen en serieus, geheimen zijn bij elkaar geen geheim meer. Maar sinds 8 maanden gaat het wat slechter. Ze heeft namelijk een vriend. Mij maakte het aan het begin niet zo uit, maar ik was wel bang omdat ze bij haar vorige vriend mij redelijk links liet liggen. Maar dat heb ik haar vergeven uiteraard ;].

Maar ze is echt dól op hem, en ik gun het haar van harte. Maar het is altijd als ik haar bel van ‘’ Bel over 10 minuten maar want G is nu hier ‘’ en ‘’ Ik kom na de kerk nog 1 uurtje want daarna ga ik naar G ‘’ dus het is allemaal beetje, vaag. Maar laatst had ik dus een serieus gesprek daarover wat me gewoon dwars zit enzo. En ik weet dat ik het niet van haar mag eisen, echt niet. Maar ik zei tegen haar dat ze hem boven mij zou kiezen. En ze gaf me gelijk. Hoewel ik het ook verwachtte voelt het gewoon alsof je hart dan breekt. Ik ben er 8/9 jaar voor haar geweest, ken haar door en door, heb altijd met haar gelachen. En een jongen die ze 8 maanden heeft is opeens belangrijker.

Ik weet niet, is dat normaal?
Ik snap dat ik uberhaupt niet zou moeten vragen dat ze moest kiezen, en dat haar vriend super belangrijk voor haar is snap ik. Maar ik voel me zo, verraden.

Dat is echt kut ja. Ik vind dat allebei even belangrijk moeten zijn. Ik zou me hetzelfde voelen. Maarja, je kunt er weinig aan veranderen, je zult het moeten accepteren. Misschien dat het over een tijdje beter wordt, dat ze je gaat missen. Succes!

Ik vind zelf dat ze haar vriend ook niet boven jou mag kiezen. Maar daar komt ze zelf wel achter wanneer het miss later nog uit gaat tussen hun twee. Dan heeft ze jou niet meer. Ze is het niet waard om jou als vriendin te hebben want ze dumpt je eigelyk. Maarja wat kan jy eraan doen he…

Tja, ze laat wel meer vrienden vallen. Aan de ene kant vind ik ook zielig voor haar want als het uit gaat heeft ze inderdaad niemand meer. Maar ze denkt ook serieus met G te gaan trouwen.

Miss moet je haar anders ook gaan negeren, lekker gemeen. Als ze jou opbelt om af te spreken zeg je dat je met een andere vriendin iets gaat doen, eens kyken hoe het voor haar voelt. Dan komt ze vanzelf wel terug denk ik.

En hoe oud is zy en die G ;p?

ze is 18 en die G is 19.
Maar mijn vriendin lijkt wel wat jonger qua gedrag,haha.

hahah blykbaar ;p
Maar wie weet voelt het wel zo goed dat ze er echt in gelooft, het kan ook wel, maar dat is geen reden om jou zo te dumpen. En al helemaal niet nadat je er goed met haar over hebt gepraat. Ik zou dat doen wat ik hiervoor had gezegd, en eens kyken hoe ze dan doet. Lekker kinderachtig miss maarja zo doet zy ook (6). En ach, leer je ondertussen nog andere mensen kennen, kun je lekker gaan opscheppen over je nieuwe vrienden en hoe leuk jullie het wel niet hebben ;p Ik ben gemeen (:

Haha maakt niet uit, die gedachten heb ik ook gehad ;]

ik denk dat ze je na een poosje idd gaat missen.
Ik heb ook wel eens dat ik een poosje veel met jongens omga,
maar het is en blijft anders dan meiden>> vriendinnen.

ondertussen, laat haar maar gewoon… en zoek wat andere vriendinnen op.
maar probeer haar alsjeblieft niet jaloers te maken ofzoo xD
sorry maar dat vind ik best wel kinderachtig $

ik heb ook zo’n gevoel gehad tot ik zelf een vriend kreeg, dan heb je er een heel andere kijk op =) maar ik vind niet dat ze je moet laten vallen voor haar vriend, jullie zouden misschien goede afspraken moeten maken ofzo?

Ik heb 't zelfde met mijn beste vriendin, eerst was ik altijd belangrijker, maar ik weet het nu ook dat hij die plaats nu inneemt en dat kan ik ook duidelijk voelen in de vakanties bijvoorbeeld.

Maar weet je wat nog erger is, als je ouders ineens een nieuwe vriend of vriendin hebben die ze enkele maanden kennen die ineens boven je staat na al die jaren.

Zo gaat ze haar vriendschap echt niet redden hoor, maar haar vriendin geeft tenminste eerlijk toe dat hij belangrijker is, maar dit wil niet zeggen dat ze de ts dumpt

Up…

Zit je met haar in de klas of zie je haar op school?