Haar voor 1 avondje rood/zwart

Hoii,

Ik wil voor carnaval mijn haar voor 1 avondje aan de onderkant rood hebben dat overloopt in zwart. Ik ben blond van mezelf dus ik heb liever iets wat er ook weer uitgaat (al is het niet zo’n gigantisch drama als het eventjes gekleurd blijft, zie ik de lol wel van in). Haarspray krijg ik die overloop niet mooi mee, nou kan ik wel alleen rood doen maar haarspray ziet er niet zo heel mooi en zacht uit vgm. Extensions zoals bij de action kan niet, van mezelf heb ik slag en ik wil mijn haar krullen.

Weet iemand een andere optie?

Synthetische extensions kopen met slag of krullen erin. Of een pruik dragen ook veel mensen met carnaval. En anders zou ik het gewoon proberen met van die haarverf sprays.

Niet kleuren!! Ik heb ook erg blond haar en heb het voor carnaval één keer donkerbruin gekleurd (zwarte kleurspoeling voor blond haar is er niet). Het zou er na 6 wassingen uit zijn, maar ik heb er 3 maanden mee rondgelopen en dat terwijl ik 3x per week zwom. Daarnaast leek de kleur totaal niet op de kleur van de verpakking. Sindsdien word ik “de eekhoorn” genoemd :hammer:.

Edit: oef net op tijd de spellingsfout aangepasr