haar vol knopen --

Heb ik ook!
nee grapje x] flauw

ik ook :'d

ik heb mijn haar om die rede dus gewoon korter laten knippen XD … lekker makelijk :grinning:, maare miss is je haar wel erg droog en dor , (door verven /stijlen) dan kan je daar het best mee stoppen en naar de kapper gaan en de “dode” stukken laten af knippen … en een goede antiklit shampoo condisioner en leave in spray gebruiken , en heel erg belangrijk een borstel gebruiken van natuurlijke vezels zo als varkens haar , (of zo iets dergelijk) daar mee trek je je haar niet stuk

Oh ik heb krullen dus knopen/klitten zijn voor mij zeg maar onvermijdelijk.

ligt het ookniet een beetje dat je dooie punten heb?

iig alsmijn haar net geknipt is heb ikgeen klitten of knopen inmehaar
maarzodra ik dooie punten heb wel?

btw met uitzondering van krullen dat weet ik niet

Dan is je haar waarschijnlijk dood of uitgedroogd.

2/3 x per dag borstelen, niet ruig afdrogen maar heel lichtjes en dan fohnen, puntjes weg laten knippen, goeie conditioner gebruiken

heb ik ook steeds last van.
Maar volgens mij is dat omdat ik van nature erg droog haar heb.

Eigenlijk net wat de meeste zeggen, goeie conditioner en goed borstelen.

heb ik ook…
maar is toch onvermijdelijk… krullen…
zelfs al ik pas naar de kapper ben geweest
die zij trouwens ook dat ze er niet door heen zou komen als ze geen crème had gebruik…
anti glit spul werkt wel een beetje

Nouja, in de winter heeft iedereen toch sowieso sneller knopen in z’n haar? Da’s bij mij toch zo…

Ja dat is waarschijnlijk omdat veel mensen droger haar hebben in de winter, waardoor je sneller klitten krijgt. Bij mij werkt zelfs conditioner daar dan niet tegen, ik smeer altijd olijfolie in m’n haar en dan is het heerlijk zacht :stuck_out_tongue: Maar een goed serum zal vast ook wel werken.

Is het bij je nek? Dan kan het van je jas/sjaal komen, heb ik ook.