haar vol knopen --

Mijn haar zit steeds vol met knopen , ik doe er wel conditioner op en dat helpt, maar toch blijft het steeds moeilijk om het te kammen, weet iemand een goed product ofzo ?

misschien moet je na het douchen een conditioner spray in je haar spuiten dat helpt bij mij ook erg goed :wink:

knopen in je haar?

hahhaa denk dat ze klitten bedoelt.

.

als je doucht met shampoo en daarna cremespoeling is je haar zo glad als wat en komen er nauwelijks ‘knopen’ in.

iedere avond (voor je gaat slapen) en iedere ochtend borstelen.
naar de kapper gaan om je haar uit te dunnen.
die sprays werken op zich wel, maar het is natuurlijk geen wondermiddel hea?!

Wat zijn klitten ? :’)

misschien gebruik je de verkeerde shampoo.

Dat je haar helemaal in de knoop zit… oh haha… knopen voor jou dus denk ik.

haha ik denk niet dat je van shampoo tisten krijgt.
het ligt aan hoe je haar is, en hoe je het draagt.

Daarvoor gebruik ik de: Gliss Kur Ontwar Anti-klit Spray Deep Repair

Heb ik ook, maar altijd alleen in de winter. Dan is je haar namelijk droger en door je jas of sjaal (die vaak van wol zijn) heb je meer kans op knopen. Ik gebruik die anti-lkit spray van gliss kur, wel fijn, maar je haar wordt er wel heel fijn van, iets pluizerig.

Kruidvat heeft ook een anitklitspray, goedkoper dan die van gliss kur en werkt net zo goed (heb hem zelf ook gehad). Is het toevallig lang geleden dat je naar de kapper bent gweest? Want daardoor kan je ook sneller knopen krijgen.

Hahaha, echt he.

Ehm, ik heb krullend haar, dus snel klitten. Ik doe dit altijd; Douchen, shampoo erin, dat uitspoelen en dan cremespoeling - goed ontklitten. Dus echt met je vingers door je haar tot er geen knopen / klitten meer in zitten. Dat uitspoelen, je haar afdrogen en het nog een keer kammen, en dan op laten drogen. (Ik was me haar 1 x in de 2 dagen)

ik heb ook veel krullen en dat gaat idd heel snel in de war zitten… daarom douche ik ook iedere avond (maar wel maar 2x per week met shampoo anders is het ook niet zo goed voor je haar) en daarna gebruik ik Andrélon Perfecte Krul crème, waardoor ik het makkelijk kan uitkammen (: als ik dan 's ochtends opsta zit m’n haar nog gewoon goed en als het nodig is kam ik het nog even door, en dat is het :slightly_smiling_face:

Of af een toe een haarmasker? Maar ga je wel vaak genoeg naar de kapper? Ik ben ook afgelopen vakantie einelijk naar de kapper geweest (na een half jaar ofzo, slecht iknow) maar als je je haar niet op tijd laat knippen gaat het ook klitten.

ik heb hetzelfde probleem, en bij mij helpt dat niet, maar ik ga denk ik eens zo’n spulletje kopen xd

ik heb hetzelfde probleem, en bij mij helpt dat niet, maar ik ga denk ik eens zo'n spulletje kopen xd
oh dan heb jij waarschijnlijk wat dikker haar. ik heb namelijk redelijk dun haar waar bijna nooit echte klitten inzitten. met cremespoeling wassen zijn gelijk alle kleine klitten eruit bij mij

ik heb anti-klit shampoo en van dezelfde lijn een anti-klit spray. Maar aangezien de kapper mijn haar veels te kort geknipt heeft heb ik nooit klitten. stomme kapper :frowning_face:
maar succes nog :d