Haar vlugger laten groeien

Ik wil mijn haar nu weer langer, maar het is ongeveer tot aan mijn schouders nu. Bestaat er een shampoo of crème fso waardoor je haar vlugger gaat gaan groeien?

Nein. Geef het gewoon de tijd. In de zomer groeit het wel sneller, dus dat heb je nu mee.

en gebruik die zoekfunctie toch eens een keer!!!

Altijd dat gezeur over de zoekfunctie… De zoekfunctie werkt niet eens.

bij mij werkt hij wel zeker, er is gister nog een topic geopend over iemand die ook tips wilde dit wekt echt irritaties op

anders google gebruiken doe ik ook :grin:

Dat klopt, da’s handig, maar dat weten mensen die net nieuw zijn op het forum niet.
Ik vind het altijd een beetje zielig dat nieuwelingen altijd dat ‘gebruik de zoekfunctie’ naar zich toegebeten krijgen, terwijl die maar la-la is.

nou, je kan heel hard aan je haar gaan trekken, (met beleid dat wel) en dan word het vanzelf een stukje langer !, WERKT ECHT !

(of je word kaal, dat kan ook)

Extra vitamine B inemen.
Ik heb Davitamon B complex forte met biergist.
Daar gaat je haar wel iets sneller van groeien (maarja, dan ook beenhaar etc.)

ik heb gelezen dat je in bed op de kop moet gaan liggen zoodat het haar naar onder hangt voor 10 minutenhet b loed gaat dan naar je hoofd en je haar krijgt dan meer voedingsstoffen ofzoiets :stuck_out_tongue:

haha oké dankje!

Haha alsof je elke keer 10 minuten op de kop gaat liggen met het haar naar onder
& Dat werkt sowieso niet. En er bestaat ook geen een of ander wondermiddeltje waardoor je haar sneller groeit.

Hier zijn al topics over, zoek even via Google voor je topics opent aub.