Haar verven

mag gesloten worden x

Nou ik heb zelf rossig haar dus geeneens rood en al vaker problemen gehad met het zelf verven van mijn haar, omdat kleuren bij mij toch vaak anders uitvallen dan de bedoeling is. Ook heb ik het ooit een keer chocolade bruin laten verven bij de kapper en toen zag je nog steeds een rode gloed er door heen. Uiteraard wil dit niet zeggen dat dit bij jou ook zo is.

Maar als het niet mag van je moeder, dan zal ik er toch nog eens met haar over praten. Ik weet niet hoe oud je bent? Zeg haar dat je het gewoon eens wil proberen en met een pakje haarverf kan het toch weinig kwaad? Probeer desnoods eerst een haarverf die niet zo lang blijft zitten?

x

Heeft ze ook gezegd waarom?

Nee ik heb geen flauw idee. En als ik er op in ga zegt ze nee is nee.

Hmm beetje flauw dan… Maar ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je haar over kunt halen. Succes in ieder geval ;o

x

Heb zelf ook rood haar, maar bruin haar staat mij totaal niet…
Misschien dat je dan toch eerder naar richting blond zou moeten gaan, maar volgens mij gaat dat niet zonder je haar helemaal te ontkleuren…

Ik heb dezelfde kleur als jij denk ik, zoals je het beschrijft klinkt het wel zo. Ik heb ook een lichte huid. De eerste 3 keer dat ik het geverfd heb, heb ik het donkerblond gedaan, zonder resultaat. Toen ben ik overgegaan naar chocoladebruin, dat heb ik weer 3 keer achter elkaar gebruikt en de rode gloed is bij mij niet meer zichtbaar. Deze kleur lijkt ook goed bij mijn huid!
Als je het geverfd hebt en er zit een rode gloed over, wil Head&Shoulders ook wel eens helpen maar mijn haar wordt er heel erg droog van en gaat pluizen.
Gewoon een beetje zelf testen zoals ik ook heb gedaan! Pas wel op dat je het niet te donker verft want het is erg moeilijk om dat weer lichter te krijgen! Kleurspoeling word je haar fel oranje van, teminste bij mij… omdat ik rode pigmenten heb. Niet doen dus!
Hopelijk heb je hier wat aan en succes ! xx

Tussen die keren trouwens wel een paar week tussen ! x

x

Graag gedaan !xx

x