Haar verven

Heee allemaal,

Vorige week maandag had ik mijn haar een paar tinten lichter laten verven bij de kapper. Resultaat: lichtoranje. Daarna had ik het weer opnieuw laten verven bij een andere kapper, donkerblond met bruin/blonde highlights. Alleen nu zit er dus een rood/oranje gloed overheen waar ik dus niet zo blij mee ben. Ik kan niet terug naar die kappers, aangezien ze niet in mijn eigen woonplaats zijn. Ik wil het graag weer bruin hebben, maar ik mag van mijn ouders niet meer naar de kapper (omdat het 80 euro kost) maar ik schaam me zo dood met het haar dat ik nu heb… Ik heb wel complimentjes erover gehad maar daardoor voel ik me echt niet beter :frowning_face: Ik heb echt liever gewoon mijn eigen haarkleur bruin terug. Maar ik heb dus nog twee opties: 1. proberen mijn ouders toch over te halen, zeggen dat ik mijn verjaardagsgeld enzo niet hoef. of 2. Mijn moeder mijn haar laten verven. Maar als ik mijn moeder mijn haar laat verven,
welke basiskleur moet ik dan hebben om die rood/oranje gloed weg te halen? En kan ik daarna gewoon een kleur overheen doen zonder dat het een rood/oranje/groene kleur wordt? En kan ik ook die L’oreal Mousse gebruiken als verf of is dat niet handig? Want ik mag echt niet meer naar de kapper, en ik kan het echt niet volhouden tot volgende maand want ik baal zo erg ervan dat ik het gedaan heb. En elke keer als ik mezelf zie dan moet ik er gewoon van huilen… (Klinkt overdreven, maar ik ben gewoon super onzeker)…

Maar heel erg bedankt als je me informatie kan geven en als je het gelezen hebt!

Apart haarkleuren topic

Dit gaat niet over aparte haarkleuren… Ik wil graag weten hoe ik mijn haar bruin kan krijgen zelf, wat voor verf ik daar voor nodig heb. Want ik wil die highlights en de rood/oranje gloed ook weg. Dus die kapper zei dat ik een basiskleur nodig had om die plukjes in te kleuren en dan moet er nog een kleur overheen zodat het weer normaal was. Daarover gaat dit topic…

ahww, het is vast niet zo lelijk als je denkt!
heb je geen foto van de kleur? dan kan ik iets beter beoordelen zegmaar.
Ik denk dat je het beste een natuurtint bruin kan kiezen, met een groene ondertoon dus (dit zie je natuurlijk niet terug als je het geverfd hebt, groen neutraliseert rood/oranje)

Wat je kan doen om het rode uit je haar te halen (het klinkt heel vies) smeer tomatenketchup in je haar! laat het ong 45 min intrekken en het rode is eruit! :slightly_smiling_face: succes!

Bedankt voor je reactie! (: En ik zal je een foto noten!

Oh echt?:open_mouth: Dat wist ik niet! Helaas heb ik het nu niet in huis dus dan ga ik het morgen maar halen! Heel erg bedankt voor de tip! (:

haha zit wel goed :slightly_smiling_face: hoop dat het goed werkt :grinning: