Haar verven

Ik heb nu rood haar, niet knalrood. Zal straks wel even een foto plaatsen als jullie dat makkelijker vinden. En ik wil graag iets anders, ik zou niet weten wat mij staat… Verder heb ik ook geen verstand van verven dus het word sowieso de kapper. Iemand ideetjes?

x

foto:

http://i205.photobucket.com/albums/bb204/Barbara__013/Kaas048.jpg
Niet heel duidelijk maar je ziet haar en gezicht.

Is het natuurlijk rood?
Dan niet verfen, ik vind dat altijd zo zonde. Je krijgt het bijna nooit meer hetzelfde als je eerst had.

En ja idd foto is makkelijker.

Kan je niet een ander model nemen als je het zat bent?

Ja natuurlijk rood ja. Maar ben m’n kapsel niet zat, alleen de kleur haha.

Ah ik houd van natuurlijk rood haar dus ik ga je niet helpen hehehe.

-Of misschien is donkerbruin leuk?-

Ik zou het niet verven. Je krijgt je eigen echte haarkleur nooit meer terug en rood haar is juist apart! :slightly_smiling_face:

nee niet verven!
rood haar is mooi!

niet doen! jouw haar(kleur) is echt prachtig Ö
als je het zal verven zal het zooo zonde zijn van je mooie haarkleur

je hebt idd prachtig haar, maar als je het persé wilt verven moet je dat gewoon doen! Ik denk persoonlijk dat licht bruin je heel mooi staat!

Heb ook rood haar (iets meer oranje achtig dan jij) en zat te denken om er lowlights in te doen. Goed plan?

Ik denk dat bruin je leuk staat, donker en licht!
Je eigen kleur kan je gewoon terugkrijgen want je uitgroei is genetisch bepaald weer die rode kleur, dus dat is gewoon onzin dat je nooit meer je eigen kleur kan hierna. (En ja ik kan het weten want ik ben kapster geweest:p)

Je kunt het natuurlijk ook spoelen. Dan probeer je het even én het is leuker, want verven is vrij onhandig bij redheads. Je krijgt natuurlijk uitgroei en je eigen haarkleur wordt nooit meer hetzelfde. Met spoelen komt het beter terug en je kunt het even ‘testen’.

Kapster adviseerde mij ook spoeling te gebruiken… Was erg mooi en kreeg veel complimenten, maar het was er ook heel snel weer uit! (En dat voor 30 euro ongeveer). Als je een spoeling neemt zou ik het dus zelf doen!

btw: waarom is dit topic gebumpt? waarschijnlijk heeft ze haar haar al geverft & heeft dit dus allang geen zin meer :stuck_out_tongue:

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/430390_429319797081914_141700059177224_1820707_258181721_n.jpg

ik zou graag mijn haar rood hebben zoals op de foto
weet iemand misschien hoe ik dit kan doen zonder men haar kapot te maken