Haar verven.

Haaaay allemaal,

ik wil al heel lang mn haar uitwasbaar bruin verven, maar ben bang dat het niet staat dus ik wil het volgende week doen. (vakantie :wink:!!). Alleen mijn vraag aan jullie is, hebben jullie wel is je haar uitwasbaar bruin geverfd? want ik heb namelijk blond haar, ik ben bang dat het oranje wordt of dat het er niet goed uit gaat…
Als jullie het wel is hebben gedaan, werd het mooi bruin? Welk merk is handig om te gebruiken en na hoe lang gaat het weg?

Kus!

Misschien kun je het beter bij de kapper laten doen

niet bij de kapper laten doen! heb ik ooit laten dus en was de grootste fout van m’n leven ;p
gewoon proberen, als het mislukt is het geen ramp, het is toch uitwasbaar en als het lukt is het alleen maar goed !

Ik laat dat ook vaak bij de kapper doen en heb er nooit last van gehad

ik heb het vrijdag nog gedaan, met poly color volgens mij, weet even niet meer welk merk.
ik heb van mezelf donkerblond haar, en het is gewoon mooi geworden. (:

Ik heb mijn haar ook es bruin geverfd (ook oorspronkelijk blond haar) en ik heb dat toen gedaan met country colors van schwarzkopff. Na een paar weken vervaagt de kleur en je krijgt gewoon je oorspronkelijke haarkleur terug zonder uitgroei :slightly_smiling_face: en een tip: doordat je haar nat is tijdens het verven, lijkt de kleur hééél donkerbruin en hierdoor heb ik de kleuring wat te vroeg weer uitgewassen (was namelijk bang dat mijn haar té donker zou worden), maar achteraf had ik er dan weer spijt van dat ik het niet lang genoeg heb laten inwerken :stuck_out_tongue: haha

succes!

Ik had blond haar en heb het met een kleurspPeking van 28 wasbeurtrn geverfd.
Het is gelukt en nu heb ik het permanent bruin geverfd.
Ik zeg gewoon proberen, ik durf te wedden dat het niet oranje wordt.

Bedoel je Poly Palette ?
Heb ik er nu ook in zitten, werkt perfect. (;

Dan koop je uitwaabaar naar 3 wasbeurten…
Dan kan je het eerst uigproberen
Deed een vriendin van mij oom

Verft je moeder vaak haar haar? Misschien weet zei war het beste is ?