haar verven

ik wil een paar plukjes aan de voorkant van me haar fel roze verven, alleen zit ik met deze probleempjes:

1. hoe kom ik aan die verf? ik hoorde iets van crazy colors ofzo? maar ik wil iets van een spoeling die na een paar keer wassen weer weg gaat dus na een paar weken ofzo.
  2. hoe verf ik me haar daarmee? hoe doe ik zegmaar een paar plukjes alleen verven?

ik heb trouwens lichtbruin haar en blonde (beetje uitgegroeide) higlites.

help mij plzz! xxx :couplekiss_man_woman:

1, kruidvat ( wat dan ook )
2, google

niet zo moeilijk lijkt me…

het probleem is dat ik niet weet welke goed is enzo, en in kruidvat had ik al gekeken, niet gevonden… miss niet goed gekeken :stuck_out_tongue:

kapper?

vinden me ouders te duur :’(

in arnhem en nijmegen zitten winkels genaamt; het pak
daar kun je verschillende kleuren van de regenboog krijgen

http://www.attitudehollan…tsearchmode=AND&pageid=59

daar zit wel wat tussen

idd maar hoe breng je zoiets aan ? ;$

gewoon met een haarverfkwastje ;’] eventueel zilverfolie eronder zodat je de rest van je haar neit raakt

super bedankt ga proberen! :grin: me moeder heeft vast nog wel zo’n kwast want ze heeft zelf ook geverfd haar. ze kan me dan ook wel helpen denk ik… tyvm

Voor roze moet je het waarschijnlijk wel eerst ontkleuren! De roze verf blijft sowieso nooit weken zitten…

Ik heb heel donkerblond haar, en ik heb het ook gedaan. gewoon het merk stargazer gekocht, die kan je kopen op www.atitudeholland.nl of in black widow,
je hoeft er niks voor te doen, maar de kleuir is na een wasbeurt wel vervaagd, k heb er veel complimentjes over gekregen.
Succes :3

Owja, het roze geverfde plukje moet jke in alluminiumfolie wikkelen, het een half uur laten zitten en dan eruit spoelen, er komt veel roze van af, schrik niet, is heel normaal

Aparte haarkleuren #2 topic

Hier is het algemene haarverf topic voor (of aparte haarkleuren #2 / kapsel topic)

En dus kan hier een slotje op.