Haar verven

Mijn natuurlijke haarkleur is donkerblond en ik wil het lichter blond verven. Maar ik heb nog nooit mijn haar geverfd dus ik weet niet goed welk product ik moet kopen. Weet iemand welk merk goed is voor haarkleuring? Want ik zou niet willen dat mijn haar plots groen uitslaagt ofzo ;p

ik zou niet te licht gaan, en qua merk maakt het eigenlijk niet zoveel uit denk ik?
ik blondeer het altijd dus heb niet zoveel evrstand van drogist verf haha.

ik hoor dat hennaverf heel fijn is, maar weet niet of je daar lichter mee kan?

Met hennaverf kan je volgens mij niet lichter…
Ik gebruik altijd syoss haarverf, heb zelf ook donkerblond haar en gebruik deze verf om het lichter te maken:

http://itf-online.nl/zen-cart/images/9-5.gif

Een klein tipje erbij koop een fles zilvershampoo erbij, het haalt na het verven gelige/rodige/groenige gloed uit je haar.
En overweeg overigens ook even of je dit écht wilt want vaak past je eigen haarkleur wel het mooist bij je gezicht.

hoe blondeer jij het dan?

blondeerpoeder en waterstofperoxide (:

Je kan ook beginnen met veeeeel hi-lights
Is beter voor je haren ,
gaat bijna nooooit fout (bij mij iniedergeval nog nooit tot zover)
En je hebt je haren ook zo blond !

Met henna kan je inderdaad niet lichter, en henna heeft altijd een rode schijn, je kan bruin/zwart verkrijgen door er vanalles doorheen te doen, maar lichter blond gaat echt niet lukken met henna…

Zilvershampoo haalt alleen de gele gloed eruit. En ik zou niet met Henna verven, want dat krijg je onmogelijk uit je haar als je weer eens een andere kleur wilt.

Ik denk dat ik gewoon de Blondespray van Schwarzkopf Poly Blonde ga gebruiken, heeft iemand daar ervaring mee?

zag gister nog in een topic dat blondespray niet goed is voor je haar… ofzo.

ik kijk meestal bij de kruitvat voor haarverf :slightly_smiling_face: alles werkt meestal wel, anders word het niet verkocht :stuck_out_tongue: