Haar verven

Ik heb vanmiddag mijn haar geverft, maar niet alle stukjes zijn goed geraakt. Nu wil ik weer verven alleen ik heb de verfcreme al bij de flacon gedaan vanmiddag en geschud en nu is die kleur al helemaal bruin, kan ik 't wel op mijn haar doen?
want er staat wel dat je onmiddelijk de verf op je haar moet doen na het schudden. Maar wat gebeurd er als je een paar uur wacht na het schudden?!

Zoek op google. Ik heb er geen ervaringen mee.

kan ik dus niet vinden

Sowieso niet twee keer achter elkaar je haren verven. Dat is echt heel slecht!

Maar ik wil de plekken die niet geverft zijn verven … is dat ook slecht?

Ik zou nieuwe verf kopen voor het geval dat. En voordat je dat doet even 5x achterelkaar met anti-roos shampoo wassen. Dan gaat het pigment er veel sneller uit.

Als je niet je hele haar opnieuw verft dan denk ik dat het niet zoveel kwaad kan

ok en t is ook niet erg als ik het al bij elkaar heb gemengd, een paar uur heb laten staan en dan erin doe? Want eerst was het wittig dat mengsel, en nu bruin…

Je moet haarverf meteen aanbrengen, dus ik denk dan niet dat je daar een paar uur tussen kan laten zitten. En het is heeeeel slecht voor je haar om het nu meteen nog een keer te verven.

nee dat moet je echt niet doen - je moet of een nieuw pakje kopen of gewoon laten zitten. als je het met de oude verf gaat doen krijg je rode vlekken en haaruitval

verf is chemisch.
als je een uur wacht word het warm.
en kan het stuken van je haar stuk maken.
daarom kan je het beste, daarna als je klaar bent met verfen even een vettig maskertje in je haar doen.

je moet altijd 2weken wachten met verfen

xx