haar verven?

heej, ik wil graag mijn haar verven maar ik weet niet welke kleur!
ik heb een blond haar.
en weten jullie betrouwbare haarverf merken?

foto?

ik weet niet of je een bleke huid hebt?
Als je dat hebt dan zou ik geen donkere kleur nemen, zoals donkerbruin of zwart.
Misschien lichtblond? of een koper kleur?

Als je echt je hele haar gaat verven zou ik het bij de kapper doen en niet thuis. Miss dat ze je daar dan ook nog kunnen adviseren over een mooie haarkleur die bij je gezicht en huidskleur past.

Ik zou wachten na de zomervakantie. Als school weer begint…
Want in zomer is er veel zon en je gaat waarschijnlijk ook veel meer zwemmen. En als je in zwembad zwemt (chloor!) wordt je kleur echt niet mooier, en gaat het dus sneller vervagen. met invloeden van zwemmen en zon. Ik zou dus even wachten. Ik zou gisteren verven toch niet gedaan, vond anders zonde van me geld.
Maar als jij wel wilt doen, omdat het zomer is en daar hoort een mooi kleurtje bij ,gewoon doen! is alleen een advies. Ojah en blond haar in de zomer is toch goed? Als je lichter haar wilt blonder (als je dat nog niet heb) doe dan coupe soleil, dan verf je tenminste niet al je haren. Of doe citroensap of speciale spray in je haar voor het zonnen om blonder te krijgen… (hema verkopen ze dat ook ,geloof in rose flesjes) ‘’’‘Maar goed wil je donker haar is dit niet echt van toepassing xD ‘’’’’’

En als je echt niet weet vraag advies van een kapper! (of iemand die er verstand van heeft) Dan weet je gelijk ook of de verf goed is en de kleur enz…
(blond laat donker haarverf kleur lichter uitkomen dan verpakking laat zien)