Haar verven...

Hallo allemaal!
Ik ben afgelopen keer bij Hizi hair geweest om Low en Highlites te verfen…
Ze zeiden van ja omdat je zo blond haar hebt, lopen donkerdere kleuren snel terug… en ik zei ik wil dr wel n tijdje plezier van hebben, maar ik wil het niet enorm donker hebben…

Nu is het zo dat het heel onlogisch is geverft. als ik mijn haar netjes recht kam van achter, is links helemaal donkerbruin zowat, rechts is helemaal blond. klopt niet!

Ook heb ik halverwege een horizontale brede baan lopen…:S ziet er verschrikkelijk uit, de kleur is tegen zwart aan, en highlites zijn niet blond maar simpeweg grijs!

Ik heb dus superkwaad,ik heb mn haar nu al tig keer gewassen, het blijft gewoon zwart.

Nu ben ik super ongelukkig en wil ik van die hele donkere kleur lowlites af…
Nu heeft t best wat geld gekost en heb ik dus even niet zo heel veel centjes meer.
nu zit ik de denken om bij een drogist een verf pakje te kopen voor blond. en dan wel echt n goede, dus geen huismerkje van 8 euro ofzo…

maar hoe gaat dat? ik wil tuurlijk niet dat ik helemaal groen word ofzo…
iemand evaring\tips etc?

thanks!

Ik heb précies hetzelfde als jou meegemaakt :stuck_out_tongue: Heb het pas weer laten blonderen door mn moeder (lkkr goedkoop!). Het was dus eerst ook lowlights, bij mij zag het er wel leuk uit, maar ik wilde er weer vanaf XD
dus heb ik t laten blonderen, en nu is het lichtbruin, over 1 maandje nog een keer en dan ben ik weer helemaal blond, maar misschien laat ik het zo, want het is wel mooi ! (L)

Hoop dat je er wat aan hebt!

haha okeej, en heeft je ma zo n pakje van de drogist gebruikt?
Want ik vind het niet heel erg als je t nog n heel klein beejte ziet, maar ik vind de overgang zoals het nu is vreselijk! heb nu gewoon n grijs hoofd…

Ja van de drogist, hij was onder de 20 euro, een groene verpakking volgens mij…

Als je die donkere plukken lichter wil hebben moet je wel opletten dat je ontkleuring koopt, en niet gewoon blonde verf want dat gaat niet pakken. Dus je zou je haar moeten bleken. Die andere plukken zou je wel gewoon blond kunnen verven maar dan wel met een tint donkerder dan dat het nu is.
Ik kan je geen merk aanraden, heb zelf elke keer een andere, maar ik zou voor de zekerheid voor een iets duurdere gaan.

hmm ik heb net me oranje haar ge onkleurt nu is het grijs :tipping_hand_man: