Haar verven

Hallo hallo,

ik heb een vraag voor de meisjes onder ons die veel of vaak hun haar verven, of er verstand van hebben. google maakt me niet echt veel wijzer, want geloof me, ik zoek al twee dagen. ik heb pas geleden mijn haar zelf donker blond geverfd. het was prima gelukt, maar de kleur was wel wat donkerder dan verwacht. na een aantal keer wassen is het wel lichter geworden en de kleur geworden die ik toen wilde. ik wil graag richting licht blond, platina blond. en ik zou dit eigenlijk het liefste zelf willen doen. ik heb niet echt de financiƫle middelen om een kapper te betalen laat ik zo maar zeggen. heeft iemand tips/opmerkingen/waarschuwingen? is het mogelijk zelf je haar zo licht te krijgen? of raden jullie het af?

kusjes

Googlen is denk ik niet echt je sterkste kant anders had je dit topic wel gevonden http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.0.html

ja het probleem van een topic dat al bestaat is dat wanneer je erop reageert dat er 9vd10x geen antwoord wordt gegeven op je vraag. daarom maakte ik een aparte.