Haar verven

Heey, ik heb ff een paar vraagjes:

1. Ik wil graag Highlights in mijn haar, maar dan het liefst Roze, Groen, Blauw enz. Beetje allemaal van die zomerkleurtjes. Nou heb ik van mezelf donkerbruin haar. Maar mijn kapster zegt dat als ik die kleuren erin doe dat dat er heel snel weer uitgaat. Maar blond blijft wel lang erin zitten. Weten jullie of dit waar is? kun je A.U.B. ff ongeveer een tijd aangeven dat het erin blijft zitten, en waar je het kan kopen?
  1. Bij blond haar gaat het er ook snel uit want je hebt geen felle permanente verf.
  2. Je zou je haar dus moeten blonderen.

je kapper heeft helemaal gelijk [:
je kunt het ook veel beter bij de kapper zelf doen. want die weten het beste hoe het moet, en gebruiken geen slechte verf.

Ik kan natuurlijk ook eerst een paar plukken blond verven en daaroverheen een andere kleur? want ik mag mijn haar niet helemaal blonderen… Mijn vriendin heeft bruin aan zwart haar, en bij haar blijft het wel gewoon zitten.

Nou als ik mn roze verf over mn bruine haar gooi wordt het bruin met roze gloed, en over het blonde stuk wordt het knalroze.
Ik raad je dus aan het te blonderen.

Het blond blijft er echt héél lang in zitten.
Ik heb in september 2007 m’n pony en 2 plukjes paars geverfd en het is pas eruit gegaan toen ik het vorig jaar zwart heb geverfd.

het blijft er ongeveer 1 jaar blond. Maar dat is als je schouderlang haar hebt :3

Het ligt eraan, rood en paars zijn nog wel ‘normale’ kleuren die permanent kunnen gekleurd worden, maar wil je blauw ofzo dan moet dat wel met semi permanent, of knalgroen ofzo.

ik heb al twee jaar geleden mijn haar voor een gedeelte blond geverft en het zit er nog steeds xD verschilt dat niet per verf ofzo??