Haar "verven"

heeee, ik wil mijn haar gaan verven met zo’n spoeling, gewoon om te kijken of bruin haar mij staat haha. Nu vroeg ik me af of ik het eerst nog moet blonderen ofzo? Ik had eens gelezen dat dat beter was omdat de kleur dan beter uit komt, maar ik weet dus niet of dat wel waar is :s

mijn haar is nu zo:

en ik wil het ongeveer zo

hoe kan ik dan het best te werk gaan?

Ik denk niet blonderen, je haar is blond genoeg en blonderen is slecht voor je haar.

dus gewoon direct dat spul er in doen?

jep,

bij mij lukt het ook altijd! :slightly_smiling_face:
x

Er zijn hier speciale topic voor. Ze helpen je daar vast wel!

Je kan er gewoon een bruine verf overheen doen. Alleen opletten dat er geen rode ondertoon in zit want dan kan het rood uitvallen of bruin met een rode gloed. Je hoeft je haar alleen te blonderen als je van donker naar licht wil.

Het kan er gewoon overheen, maar bedenk je wel dat het er niet na een aantal wasbeurten uit is. Als je twee dingen bij elkaar moet mixen is het altijd verf! Het zal wel vervagen maar nooit helemaal weg gaan.

Je hoeft het niet te blonderen, dat is alleen als je je haar nog lichter wilt. Ik zou wel oppassen met kleurspoeling. Vaak is het na een tijdje een soort lichtrood achtig, ik kan de kleur niet helemaal beschrijven… Maar het zal je vast wel staan :slightly_smiling_face: