haar verven

haaai!
ik wil graag mn haar gaan verven. iets van donkerbruin, misschien een beetje de paarse kant op, maar ik denk dat ik het eerst nog maar een beetje rustig houd. van mezelf heb ik lichtbruin/donkerblond haar en ik heb gehoord dat het altijd donkerder uitvalt? dus welke kleur denken jullie dat ik het beste kan nemen?(foto’s?) en ik ga het de 1e keer iig wel bij de kapper laten doen, maar het is zo duur en zo’n gedoe om dat elke keer te doen, dus kan je gewoon de 2e keer zelf met zo’n pakje van de kruitvat doen? Maar mijn haar groeit trouwens wel heel snel dus dan heb je ook snel uitgroei, maar heb je daar ook iets speciaals voor dat je alleen die uitgroei verft ipv dat je weer je hele haar gaat doen??
zoow, een heel zeikverhaal xD
ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen
kusje!

upje!!

upupupupup!!

niemand?? :frowning_face:

up

Om het kwartier uppen helpt niet hoor :slightly_smiling_face:
en als je het de eerste keer bij de kapper laat doen,
kan je het toch beter daar vragen ipv op een forum?
Ben je ineens zeker :wink:

haha, ja sorry ik ben ongeduldig :blush:
en ik ga het natuurlijk ook wel me haar overleggen, maarja het is wel handig dat ik weet wat voor kleur ik wil enzo vantevoren.

kijken of een warm of een koel type bent.
ben je een warm type ga dan meer de rode tinten nemen, mokka, kastanje enz.
als je een je een koel type bent ga dan geen rood tinten nemen, dus meer as kleuren.
en pak altijd een paar tintjes lichter dan op het pakje, het valt heel vaak donkerder uit.
ik heb die nieuwe van loreal gehad, die in 10 minuten klaar was. lichtbruin werd donkerbruin/zwart dus pas echt op!!

thanks+up

Als je haarverf koopt staat in de handleiding hoe je je haar moet verfen (je hele haar) en ook hoe je alleen de uitgroei moet verfen.

En ehm heb je een foto van jezelf, das want handiger.

okai, maar weet e dan ook een goed merk?

je kan ook je uitgroei bij de kapper laten doen, dat kost echt niet zoveel als je hele haar. wel beter om bij de kapper te laten doen zoiezo!

Ik wil mijn haar ook verven maar dan zelf :stuck_out_tongue: ik wil ook die van loreal die in 10 minuten klaar is, maar ik wil mijn haar lichtbruin verven welke kleur moet ik dan pakken :face_with_raised_eyebrow: want ze vallen altijd donkerder :S

hihi, ja dat vraag ik me dus ook een beetje af, als het donkerder uitvalt, welke kleur moet je dan nemen om de goede kleur te krijgen xD
ik heb wel eens gehoord van 2 tinten lichter. maar als je lichtbruin wil is dat blond en ik denkniet dat het dan lichtbruin uit gaat vallen…
daarom wil ik het dus ook bij de kapper laten doen, dan weet ik zeker dat ik de goede kleur krijg.

Je kan naar de Etos gaan en aan die dames die daar werken advies vragen. Als je het donkerder wil kun je bijvoorbeeld chocoladebruin pakken. Of mocca.

En als je het niet zeker weet zou ik een bezoekje brengen aan de kapper. Kost je wel wat meer geld maar dan weet je wel dat het goed word gedaan!

Als ik mijn haar verf haal ik die bij zo’n speciale haar/kapperszaak. Die kleuren kloppen altijd.

zoek anders op google naar kappersbenodigheden.