Haar verven..

Ik wil graag mijn haar op een speciale manier verven, alleen ik heb geen idee hoe dat moet! ik wil het net zoals op deze foto. En ik heb al een soortgelijk kapsel. Alleen heb ik wel licht bruin haar en dat wil ik niet blond ofzo haha. Alleen de puntjes roze. Hoe moet ik dit aanpakken? en hoeveel gaat dit ongeveer kosten. En ik vraag me ook af: waar kan je roze haarverf halen…

http://www.freebits.nl/images/651new_portrait_pink_hair_tn.jpg

Bekijk het Aparte Haarkleuren topic.

Je kunt roze verf halen bij kinky kappers, carnavals winkels, internet… Met bruin haar is het denk ik wel wat moeilijker… En dan zal het roze anders uitpakken… Google is je beste vriend?

haha dankje :slightly_smiling_face: ik zal ook even rondneuzen in het aparte haarkleuren topic

Uhm, ik heb geen idee.
zelf doen lijkt me geen verstaddig plan, het word zo als hier.
en als je donkerblond haar hebt, zie je het roze natuurlijk minder goed. want dit blonde haar is geen natuurlijke blonde kleur maar geverfd. Upp

Ik heb ooit de punten van mijn haar geblondeerd en dat roze geverfd.
Is er geen kappersgroothandel bij jou in de buurt? Die hebben vast wel roze haarverf.

Ik heb ooit de punten van mijn haar geblondeerd en dat roze geverfd.
Is er geen kappersgroothandel bij jou in de buurt? Die hebben vast wel roze haarverf.

Oeps.

Oh, zoiets heb ik, ^^, maar dan met paars (Plume van Stargazer, volgensmij.)
Mijn moeder heeft het bij mij gedaan. Ik heb donkerbruin haar, en ik heb eerst een stuk van mijn pony geblondeert, zeg maar de onderste laag. En dat heb ik dat paars geverft. Ik denk dat dat meisje op die foto ook de onderste laag van haar pony heeft geverft en dan nog de bovenste laag van haar pony, dat blond is, eroverheen laat vallen, zodat je zegmaar die plukjes krijgt…, :’] sorry, moeilijk uitteleggen, hihi. Succes c:

@Klainebow super bedankt! ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld (;
en dat blondeerspul heb je gewoon bij de etos ofzo gehaald?

@Oetoriya ehh volgensmij niet, wel een kapperswinkeltje. Dus daar ga ik maar eens rondsnuffelen als ik mijn loon binnen heb.

@Anoniemert Ja, volgensmij heeft elke drogist het wel :slightly_smiling_face:. succes!

Dit mag in het aparte haarkleuren topic!