haar verven, welke kleur?

heey!
ik wil graag mijn haar verven, maar ik weet niet welke kleur.
ik wil niet zomaar een of twee tintjes lichter/donkerder, maar iets wat je echt heel goed ziet.
hebben jullie een idee welke kleur mooi zou zijn?
ik heb een lichte/normale huidskleur (ben wit op de foto door de flits)
dit is mijn foto;

http://img812.imageshack.us/img812/526/afb0143.jpg

donkerbruin!!
lijkt me echt heel mooi

Donker/Kastanjebruin staat je denk ik heel mooi… Misschien is het ook slim om het bij de kapper te vragen die hebben allemaal van die strookjes haar die ze dan langs je gezicht leggen om te kijken wat bij je huidtint past!

Ik zou je aanraden om het niet te doen, omdat als je eenmaal je haar verft het blijft verven, omdat je anders je uitgroei van hier tot tokio heb en nooit meer goed je natuurlijke kleur terug kan krijgen. Wil je het wel, dan zoals hierboven: Donker/Kastanjebruin. Zou wel even langs de kapper gaan ja, beter dan zelf verven + de kapster weet wat goed bij jou past.

Ik zou géén donkerbruin doen. Daar ben je veel te bleek voor. Dan lijkt het net of je heel ziek bent. Buiten dat zal je gezicht in het niet vallen omdat je vrij lichte wenkbrauwen hebt.
Als je toch wil verven zal ik niet donkerder gaan dan middenbruin. Hoewel ik dat ook gewaagd vind.
Het mooist lijkt me dit;

http://www.kapsels.net/kapsels7/fpv5.jpg

Wat Sookeh zegt, echt geen donkerbruin doen! Ik had dat ook laatst gedaan, ben van mezelf lichtbruin en heb wel een wat donkerdere huid dan jij en ik leek zelfs wit. Inderdaad, lichtbruin is denk ik mooi bij je, en dan zo’n kleur als het plaatje van Sookeh.

.

wat sookeh laat zien zou echt heel mooi staan denkik. zou niet donkerder doen want dan wordt je heel bleek van.

Btw weet iemand dit: ik wil graag lila en roze plukken in me haar (lowlights) maar waar kan dit? bij kinki kappers dacht ik zelf maar die zitte niet echt in de buurt, iemand nog andere ideeen bij wat voor kapper dit kan?

Ik denk dat dit bij elke kapper wel kan?

owkee, ik heb namelijk nog nooit roze/lila bij mijn/andere normale kappers gezien in het sample boek.

Gewoon even binnen lopen en vragen.
Volgens mij staan in het sample boek doorsnee kleuren

Kappers hebben die kleur wel hoor, en je moet zelf nooit je haar verven in zo’n heftige kleur, dat gaat fout aflopen dan…

Bruin, staat denk ik ook echt mooi bij je ogen.

mensen, het is toch logisch dat je bleek wordt als je je haar donkerder maakt? Maar dat kan opzich ook juist chique staan

heeey,
bedankt voor jullie reacties! :slightly_smiling_face:
ik heb het nu heel donkerbruin, richting zwart geverft.
nou ja geverft, het is een kleurshampoo van polycolor, en daaronder had ik het donkerblond geverft, dus het lijkt nu net alsof er blonde/bruin highlights in zitten xd
maar, ik krijg superveel positieve reacties, ik lijk niet heel wit, omdat ik wel wat bruin door de zomer ben, en het staat gewoon heel mooi (ja, dat vind zelf ook haha)
en het uitgroeiverhaal is geen probleem, daar verf ik het toch te vaak voor (ik raak snel aan iets gewend en vind het dan saai) en nee, mijn haar is niet uitgedroogd of whatever, t ziet er glanzend en vol uit nu :slightly_smiling_face: