Haar verven van blond naar donkerblond

Ik heb deze zomer mijn haar geblondeerd, maar nu is het ongeveer 4/5 maanden verder en is mijn haarn natuurlijk ontzettend uitgegroeid!

Ik heb van mezelf donkerblond haar en mijn haar is echt iets van 10 cm uitgegroeid en de rest van mijn haar is dus nog lichtblond. Het komt ongeveer 15/20 cm onder mijn schouders, dus het is niet super lang ofzo.

Maar nou vroeg ik me af: Kan ik mijn haar nu gewoon donkerblond verven, zodat alles weer 1 kleur is? Of wordt dat blonde deel dan ineens oranje ofzo? Ik ben daar altijd best wel bang voor als ik zelf verf namelijk!

En als het kan:
welk merk is het beste om te gebruiken?

Ik zou je haar laten ontkleuren bij de kapper…

ja dat kan(: er gebeurd niks want het is nu lichtblond? dan kan je het makkelijk donkerblond verven thuis als je haar over je schouders komt moet je wel 2 pakjes kopen anders kom je te kort en het merk maakt niet uit geloof ik , tenmiste ik gebruik gewoon kruidvat merk en dat werkt net zo goed .

eerst ontkleuren! ik ging ook van lichtblond naar donkerblond, en het werd opeens groen ! sindsdien durf ik het niet zelf meer te kleuren en ga ik altijd naar de kapper nu ! iets duurder uit, maar dan weet ik zeker dat het goed is

Maar had je al hele erge uitgroei toen je het donkerblond verfde, of verfde je het toen het overal nog lichtblond was?

ik had wel een uitgroei maar niet zo groot ! maar ik zou de gok niet wagen als ik jou was …