Haar verven, underdye

Heee!

Ik wil graag m’n haar verven, en dan van de onder kant van je oren tot beneden. (Geen dip-dye!!). Dus zegmaar als je een knoetje/staart in hebt dat je het dan pas goed ziet.

Alleen ik zou graag advies/mening willen over wélke kleur ik dan moet nemen…

Ik heb zelf donkerblond haar. Ik zou graag dan bordeaux rood of blond willen. Wat vinden jullie het mooiste bij donkerblond haar?

Alvast bedankt!
x

Ik heb een tijdje ook zoiets gehad, beetje kersenrood. Ik vond het persoonlijk erg mooi. Het is wel wat opvallender dan blond natuurlijk.

Bedoel je ombre? En dit kan trouwens in het algemene haarverf topic.

underdye bedoel je?

Nee haha. ^
Dit is een hele vage lelijke foto, maar ik kan er echt geen foto’s van vinden.

Ik bedoel zegmaar de helft van je haar, geen dip dye of ombre.

Jaaa, YES. Nu weet ik hoe het heet hahah

Dat is een underdye ja.
Ik heb dat een tijdje gelezen zelf gehad, in het zwart/donkerbruin en (licht)blond. Ik zag eruit alsof ik met mijn haar in de chocoladefondue had gehangen :")
Goed hier heb je niets aan. Ik vind bordeauxrood zelf geweldig, ooit wordt mijn hele haar die kleur dus ja ik zou voor bordeauxrood gaan

Dit bedoel je?

Ja!

Andere suggesties voor een beetje normale/natuurlijke kleurtjes zijn ook welkom!

Ja ik zocht alleen plaatje haha. Maar wat ik persoonlijk mooi vind bij blond is roze, en dan het subtiele zodat je niet gelijk het wow-effect hebt als je nog nooit een felle kleur hebt gehad in je haar. Lichtblauw vind ik ook mooi :slightly_smiling_face:

Zoiets? Of nog wat minder fel? Ik weet het niet hoor haha!

Maar ik heb geen blond haar :frowning_face: Het is best moeilijk om een leuk kleurtje te vinden bij donkerblond haar.

Mm… waarom niet 1 of 2 tinten donkerder of lichter? Dat je eerst subtiel begint. En als je het dan geweldig vind, dat je dan gaat nadenken over een echte kleur? Want dan is het niet meteen extreem en als je het toch niet geweldig vind bij jezelf dan zit je niet meteen met een echte kleur opgescheept :slightly_smiling_face:

Ja daar heb je gelijk aan. Maar ik ga waarschijnlijk toch meteen doen welke kleur ik dan heb besloten. Het kan ook dat ik gewoon lichtblond doe. :slightly_smiling_face:

Waauw, dat is ook mooi! Staat ook wel mooi bij donkerblond, lichtroze :wink:

Ik heb nu een blauwe underdye, I love it. Heb ook een tijdje rood gehad, meer bloedrood. Manic Panic Vampire red/vampire’s kiss is iig aan te raden. Ik vind een underdye echt heel mooi

Dat heb ik nu ook! Ik heb kersenzwart erin, ook al lijkt het meer auberginebruinrood ofsoiets en de rest van me haar is nog best wel licht asblond.
Ik denk dat bordeaux rood het leukste is.

ik had vroeger donkerblond haar met een spierwitte underdye… Kreeg er altijd wel complimenten over omdat het toen nog uniek was haha :slightly_smiling_face:
Het was wel lastig om zelf bij te houden trouwens…

Ik denk dat rood het mooist is.

Ik heb zelf een underdye gehad! Eerst had ik blauw daarna donker rood. Ik heb ook donkerblond haar en het stond best leuk :slightly_smiling_face: