Haar verven! SPOED!!

Hoii,
ik wil zo zelf voor het eersst mijn haar gaan verven, maar dan plukjes…
er is alleen 1 probleem, ik heb geen idee hoe je da tmoet doen :blush:
Hoe moet ik dat doen? ;o please tips, en ehh hoe krijg je die aliminium strookjes vast? :blush:

gewoo een kant en klaar setje highlight verf kopen ( dus daarvoor ect bestemd1) dan moet je ff kijken of er zo’n soort badmuts bijzit met van die gaatjes , dat zit er bijna altijd bij maar tog wel handig om ff te checken.

door dat kapje trek je strengetjes haar heel erg andig, ik eb et zelf laatst ook gedaan. en het is goed gelukt

nou ´t handige aan aluminium papier is dat als je ´t vouwt ´t gewoon blijft zitten!

Die aluminium strookjes die blijven gewoon plakken aan je haar.
Verder zou ik het niet alleen doen. Vraag je moeder/vriendin om het bij je te toen. Dan gebeurt het veel nauwkeuriger dan wanneer je zelf gaat knoeien…

bedankt!
er zitten al zwarete plukjes in, maar die heeft iemand anders gedaan dus badmuts lijkt me niet zo handig :grinning:.
heb verf al in huis, zij zou mijn haar zegmaar weer verven maar ze kan weer neit en de komende weken ook niet -.- Ik ga het zo proberen… :grinning:

Succes :3

Vraag voor de eerste keer best aan de kapper of iemand die ervaring heeft met haar kleuren.

inderdaad. Beetje raar dat je op het laatste moment een topic aan gaat maken.

ik hoorde het net pas, en ik wil het echt morgen geverfd hebben omdat ik dan een schoolfeest heb. Ze had beloofd echt te komen, nu weet ik ok weer wie ik kan vertrouwen ;p
en bedankt!