Haar verven rose gold la riche directions

hey meiden

voor de feestdagen zou ik graag mijn punten verven in een rose gold kleur van la riche directions. Ik zag een filmpje van beautylab waarbij ze pastel pink en tulip gebruikt, en dat vond ik eindelijk best mooi.

Alleen is de vraag: is deze verf heel erg schadelijk? Ik heb mijn haar al geblondeerd (heb bruin haar, heb nu een soort ombre) en het was er best beschadigd van. Nu zit het op een punt dat het niet super gezond is als virgin hair, maar dat het wel gezonder is als ervoor. Ik ben er bewust van dat door de poreusheid van mijn haar de verf er langer in kan blijven (Tips voor het geval dat?)

Dus iemand tips?

edit: ik zag net een filmpje waar er een nieuwe soort ‘verf’ word voorgesteld. Namelijk de L’oreal colorista die er 1/2 weken inblijft, de kleur pastel pink’ lijkt me perfect, iemand enig idee waar je dit kan kopen?

nee hoor, er zit geen peroxide in de verf (het is semi permanent) en dus geloof ik niet heel schadelijk. Verder is er een aparte haarkleuren topic waar meer meiden ervaring hebben met la riche directions :slightly_smiling_face:

heb er net zelf al een topic over geplaatst, maar ik zit dus met het probleem dat er na het uitwassen van de verf (ik deed de kleur voilet, en heb zelf lichtblond haar) groene plukken/groene gloed is achtergebleven. Geen idee of dat standaard gebeurd bij la riche directions, maar toen ik achteraf begon met reviews lezen kwam ik het wel een aantal keren tegen…

natuurlijk zijn het bij jou wel alleen de puntjes (bij mij mn hele haar) en is de kleur iets lichter dus dan kan het natuurlijk heel anders verlopen

Om het rose gold te krijgen zal je het moeten mengen met veel conditioner, ik heb m’n haren ook een aantal maanden roze geverfd en merkte dat door het mengen met conditioner (of haarmasker) m’n haren er vaak juist zachter van werden.

En zoals al werd gezegd, het is semi-permanent, dus van zichzelf is het al amper schadelijk. Er zit wel wat alcohol in, maar dat lijkt wel het enige te zijn wat echt als schadelijk kan worden gezien.

Ja dat had ik gezien in dat filmpje haha :slightly_smiling_face: gelukkig is het niet zo schadelijk