Ik heb zelf altijd middenbruin haar gehad, 2 jaar geleden heb ik guhl oplichtend gebruikt waardoor je haar een tint lichter werd. Ik had toen geen flauw idee dat dit permanente verf was. Dus kreeg ik al snel uitgroei. Ik ben er toen met blonde verf over heen gegaan. Resultaat was een rode gloed over mijn bruine haar. Nu een jaar later heb ik natuurlijk flinke uitgroei. De uitgroei zit inmiddels halverwege. Het kleurverschil is niet heel duidelijk de rode gloed is inmiddels verdwenen, alleen loopt mijn haar nu bovenop van middenbruin naar donkerblond in de puntjes.
Ik wil zo graag mijn middenbruine kleur terug. Nu kan ik het verven maar ben bang voor uitgroei. Stel ik verf het in een middenbruine kleur zou ik dan weer een rode gloed krijgen? Dit wil ik namelijk echt niet. En als ik het middenbruin verf zou ik dan opvallend uitgroei krijgen? En weer kleuroverloop? Of kan ik er beter helemaal niks meer aandoen?
ik zou er helemaal niets aan doen, of een spoeling, dat is maar tijdelijk… en tegen de tijd dat de spoeling eruit is is het donkerblond ook weer wat minder
Ganaar de kapper…Die weet echt het beste voor je haar.
Sowieso je hebt altijd uitgroei. bv als je van jezelf blond bent en dan je haar bruin verft valt uitgroei eerder op dan als je bruin haar hebt en dat naar donker bruin verft.
en in bijna alle donkere haarverfdingen krijg je een rode gloed maar die gaat na een paar keer wassen eruit.