Haar verven of spoeling?

ik wil echt supergraag mijn haar de kersen rode kleur van ariana grande (niet tijdens victorious maar dat wat donkerdere rood) maar wil het nog niet gelijk verven omdat het dan zo permanent is en je er uitgroei van krijgt. Nou was mijn vraag dus kan je je haar ook rood spoelen, heeft iemand hier ervaring mee en welke spoelingen dan het beste zijn.

dankje xoxo

Het haarverf topic.

ja daar kan ik het dus niet in vinden…

Daar kun je het vragen bedoel ik :wink:

dat heb ik al eens gedaan maar heb daar nooit antwoord op gekregen vandaar dat ik dacht ik maak even een nieuw topic

ik zou het verven, ik ben bang dat je straks een hele rare vervaagde kleur krijgt als je spoeling neemt. Maar ik zou je dan ook aanraden het bij de kapper te doen.

Verven

Je kunt het wel met een spoeling doen, maar als je het niks vindt blijft er altijd wel een rode gloed achter. Ik weet niet of je dat erg vindt?

eerst zou je spoeling kunnen doen en als de kleur je mooi staat en al je er tevreden over bent .kan je het verfen.

Spoeling. Als je er niet tevreden over bent is het binnen de korste keren weer uit. En vooraal géén crème gebruiken nadat je het hebt gedaan, want dat trekt de rode kleurdeeltjes er weer uit.

Wat voor kleur ben je nu eigenlijk?
Want gisteren hebben wij iemand van spierwit naar bruin/rood geverfd. Hebben we het eerst voor gepigmenteerd en daarna een spoeling erover. Dus als dat rood wegvaagd heb je niet zo’n oranje/rood gloed erover omdat je een bruine basis hebt.

Als je het met spoeling doet hou je altijd een rare lelijke rode gloed in je haar, ook al gaat het er verder wel uit. Ik zou het gewoon verven! Het vervaagd toch wel, ik heb 4 weken geleden mijn haar bruin geverfd met PERMANENTE verf en toch is mijn haar nu alweer bijna helemaal blond. :stuck_out_tongue:

mijn haar is nu donkerblond tot bruin, en met de geen creme gebruiken dus ook geen cremespoeling?

gaat die rode gloed er dan niet ook uit met wassen?