haar verven met zwart aziatisch haar? (evt.zonder blonderen)

Heey

Ik wil dolgraag me haar verven, bij de kapper of eventueel een spoeling
maar ik heb heel donker/zwart haar, dus ik vroeg me af of er meiden zijn met hetzelfde probleem:

je ziet de kleur bijna niet als je het verfd.
hebben jullie ervaring met verven/tips ?
eventueel zou ik het wel willen blonderen want ik wil het super graag, en hoe duur is dat ongveer?

thanks!

edit: dit is mijn hyves, voor eventueel een foto van mijn haar ofzo :stuck_out_tongue:

http://www.xxshelingxx.hyves.nl/

Ik wil je zeggen dat je beeldige ogen hebt! Maar op dat na vind ik (wat ik zie op je profielfoto) dat je haar heel mooi is. Je moet het niet blonderen. Want jij hebt zlefde huidskleur als mij en dan lijk je echt geel. Klinkt viesmaar je krijgt echt geen mooi gezicht.

Ik heb mijn haren sinds kort zwart geverfd (zwart met blauwe gloed). Ik had eerst ook zo ong. zelfde haarkleur als jou. Als je wilt plaats ik wel foto’s van hoe het nu uitziet met zwart haar.

x

wauw! zo’n gloed is ook gaaf! maar heb je dat zelf gedaan met zo’n pakje van de kruidvat ofzo? :stuck_out_tongue:

Ontkleuren :slightly_smiling_face:. En dan verfen. (ik zou het wel eventjes bij de kapper doen)

ik zou het niet veranderen, je haar is al mooi zo!

Ja, van garnier. Mam is kapster & anders is het toch niet zo moeilijk. Als je dik haar hebt haal je 2 pakken. Je verft steeds een stukje helemaal dan pak je volgende stuk.

Ik heb ook met paarse gloed gehad. dat is ook kei leuk. vooral op foto’s zie je super mooie kleur!

Ik heb aubergine kleur in mijn haar, en ik heb heel vaak in de zon gezeten, en nu zie je het best goed, omdat het door de zon lichter is geworden. En ja ik heb ook zwart haar. XD

Dat heb ik ook gehad :metal:

hee! ik ben ook aziatisch en ik heb ook zwart haar, de kleuren pakken niet heel goed maar ik heb een kleur ding gekocht van de kruidvat :mahonie. hij is best mooi en heeft soortvan een rode gloed.
misschien iets voor jou om er toch iets anders uit te zien

Als je het blond wilt, moet je het een aantal keer gaan blonderen (omdat je donker haar hebt) wat nogal slecht voor je haar is.
Beter kun je indd, als je toch iets wilt verven, een tint/gloed erdoorheen. Dit zou ik wel bij de kapper laten doen, het is echt geldverspilling als de kleur niet pakt uit het pakje van de drogist. (Heb ik zelf al 2x gehad.)

Ik heb ook aziatisch haar, heb het ook een paar keer geprobeerd te verven.
Bij de kapper heb ik (met succes) mahonie - highlights laten zetten. naderhand is het zo vervaagd dat het blond was, maar oke.

En met zo’n drogisterij-pakketjes heb ik het lichterbruin willen verven > mislukt (geen enkel resultaat)

En toen heb ik ontdekt dat ik met drogisterij-pakketjes het wel kan verven als er een rode tint in zit zonder te ontkleuren etc.

En verder pakt blauw-zwart ook heel goed, en aubergine.

Waarschijnlijk heeft ze haar haar nu al geverfd.
(Topic uit 2008, haha)