haar verven met spoeling.

ik heb nu blond haar en ik wil het gewoon een keer met een spoeling bruin verven om te kijken hoe het staat.
maar sommige mensen zeggen dat als je blond haar hebt en je gaat het bruin spoelen dat het dan een beetje rood wordt?
en ze zeggen dat je het nog heel lang blijft zien .
heeft iemand het een keer gedaan en een idee of dit waar is ?
en misschien tips ?

Is dat blonde haar natuurlijk of niet?
Want ik heb eens mijn haar geblondeerd en daarna weer bruin geverfd en toen kwam er steeds een beetje een groene gloed doorheen.

nee ik ben van mezelf blond. :wink:

Hmm ik heb er gewoon een rode spoeling overheen gedaan, dat heft het groene weer op. Nu wordt het niet groen meer.

ik ben van blond naar bruin gegaan met een spoeling bij de kapper en dat is gewoon helemaal goed gegaan. ik had helemaal geen rode gloed ofzo. je kan dat laten doen bij de kapper brain wash voor 14,00 dus ik zou dat dan doen, dan weet je zeker dat het goed komt bij een kapper (:

okee haha, dat is net zo duur als je het zelf doet.
ik zal even kijken of dat ook hier kan waar ik woon.
dankjewel :slightly_smiling_face:

Dat hangt er vanaf welke kleur je gebruikt. Chocolade bv. geeft een rode gloed.

al die kinderen die ik ken ( 2 maar goed ) die van blond naar bruin gaan, krijgen ook een groene gloed.
ik zou het ook wel willen, bruin haar, en dan spoeling, maar ik ben bang voor de groene gloed ;p

hahaha daar ben ik ook bang voor, maar ik wil het gewoon proberen
ga het wel in de vaakantie doen.
maar mijn vriendin die had blonde highlights en die werden ook een beetje groen maar dat komt door het zwemmen .

welke bruin geeft dan geen rode gloed ?

Mijn vriendin had dat ook gedaan,
het haar werd langzamerhand rood/oranje.
Zelf zou ik het misschien over een tijdje ook wel willen, maar ben bang dat ik het zelfde effect zal krijgen of erge uitgroei…

Wie stemt er voor een algemeen haar-verf-topic?!

Ik stem voor. Er worden echt dagelijks nieuwe topics gemaakt over haren verfen.