Haar verven, doen of niet?

He allemaal! Ik heb jullie hulp nodig,
Ik ben een meisje met heel blond haar, en wil het nu graag bruin verven… Alleen het probleem is dat ik niet weet of het me staat, en ik wil graag een mooie natuurlijke kleur bruin, en niet zo’n fake dat je echt ziet dat het gekleurt is. Ik hoop dat jullie me nu begrijpen haha. Mensen raden mij kleurspoeling aan, maar dat kan ik niet gebruiken, want het gaat niet meer uit mijn haar! Zo blond is het dus…
Wat zouden jullie doen?

Love.

Met een foto kunnen we veel…:slightly_smiling_face:

k ben een meisje met heel blond haar, en wil het nu graag bruin verven… Alleen het probleem is dat ik niet weet of het me staat, en ik wil graag een mooie natuurlijke kleur blond,

ik snap het niet helemaal?

Foto idd?

hahah sorry, bruin haar, ehm ik maak zo even foto’s en ik zal het sturen!

:grinning:

misschien eerst een spoeling proberen ofzo? :slightly_smiling_face:

Spoeling inderdaad, dan ben je er tenminste zeker van.

grr wacht, wie weet hoe je een foto uploadt?

Ja… je zal ze eerst moeten uploaden. Probeer imageshack eens.

Waarom zou een kleurspoeling niet uit je haar raken? Ik zou jou dat ook aanraden hoor.

je moet hem eerst uploaden…

Als ik een afbeelding toe wil voegen… Hoe moet ik dat dan doen?

Ik ga denk ik even de spoeling proberen!

De foto staat erop! Wat denken jullie?

wauw vind je haar nu juist echt supermooi die kleur! maar denk wel dat bruin haar je wel staat! succes ermee.

Dank je!! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het je wel staat, mits het licht bruin is. Van (donker)bruin word je denk ik nogal bleek.

Ja, ik denk dat ik er ook wel highlights dan in wil… de kapper zei tegen me dat ik een warme tint moest hebben.

ik denk dat het je heel goed staat!

Maar, zou blond mij mooier staan dan bruin? Daar zit ik mee… En over de spoeling dat kan ik wel proberen maar mijn kapper zegt dat ik het beter niet kan doen, omdat mijn haarkleur zo licht is, dat ik het er bijna niet uit krijg!