haar verpest

Ik had donkerbruin bijna zwart haar.
En nu is het helemaal verpest.
Ik vroeg om blonde highlights , en ze heeft mijn hele haar blond, met een heel klein beetje lichtbruin erdoor geverfd.
Ik moest aankijken tot woensdag en dan zou ik het gratis mogen laten terug bruin verven omdat ik gewoon moest huilen.
Ik vind het niet mooi.
maargoed, als ik het opsteek gaat het nog redelijk.
Maar Wat voor make-up staat mooi bij een licht getinte huid ( olijfkleurige) huid, en bijna helemaal blond haar. en donkerbruine ogen.
Kwa oogschaduw!

Bij mijn donkere haren vond ik smokey eyes, gewoon bruin, en paars wel mooie kleuren.

Waarom laat je het niet gewoon terugverven dan?

Misschien is een foto handig?
Maar paars lijkt me idd wel mooi ja :]

Kan je even een foto plaatsen? Misschien valt het best wel mee.

Ik denk bruine tinten en paars.
Ik snap je wel, een olijfkleurige huid past helemaal niet bij blond…M’n nicht heeft dat ook.

foto zal wel handig zijn :wink:

laat eens een foto zien? (:
ik vind blond haar met bruine ogen meestal heel mooi!
alleen ik weet niet hoe dat met een lichtgetinte huid eruit ziet… ;p

Sorry mensen maar ik heb alleen een foto zonder mijn gezicht, waarop de kleuren niet zo opvallen als in het echt,

zet maar gwoon neer,
of maak een foto met een webcam (als je die hebt)

blond haar is bruine make-up mooi en zwart … als je smokey eyes doet zou ik dr geen felle lippenstift fzo bij doen vind ik snel té.

Maar als je het echt niet mooi vind , laat je het toch gewoon weer over verven?
En mocht je echt niet willen wachten , haal dan zelf verf (eventueel uitwasbaar bruin) en neem alle bonnetjes mee daarheen… kunne ze het vergoeden.
Mrgoed , ik zou gewoon nr de kapper gaan en het over laten verven!

Maar wel slecht , die kapper dan! :stuck_out_tongue:

Success!

Wow, wat een domme kapster.
Maargoed, laat het gewoon terugverven. Je kunt er gewoon heengaan en zeggen dat je niet tot woensdag wilt wachten maar NU weer bruin haar wil.
Ik denk dat idd paars wel mooi staat.