haar verpest met verven, wat nu?!

Ik ben gister langs de kapper geweest voor advies. Die heeft me aangeraden om me haar met head & shoulders te wassen, dan zou de bruine kleur iets lichter moeten worden. Daarna moet ik verder gaan kijken hoe ik de kleur egaal krijg.

Eigenlijk deden ze er nogal vaag over…:s

Ja omdat ze het zelf het beste kunnen doen, vandaar dat ze niet echt antwoord zouden mogen geven… Je gaat aan de bakker ook niet vragen hoe je nou het beste brood bakt toch? :stuck_out_tongue: Maar kon je dan niet even geld lenen van je ouders ofzo? Ik denk dat het echt veeel mooier word als je het gewoon laat fixen door de kapper…

Je kan ook je hele haar - uitgroei blonderen. De uitgroei dan ook even blonderen, niet te lang, zodat het iets lichter is. Dan een toner over heen gooien zodat de oranje tinten eruit zijn. En dan een verf in je eigen kleur eroverheen doen.

Maar ik raad je niet aan om dit zelf te gaan doen.

niet naar school gaan daarmee indd en naar de kappermaar ik zie net dat je dat al hebt gedaan maarja

HELP ME ALSJEBLIEFT! ik heb een heel groot probleem:
ik wilde mijn haar blond verven, ik had bruin haar met een beetje donker blonde uitgroei die je niet heel goed zag. maar ik wilde niet zoveel geld uitgeven dus ging opzoek in de kruitvat. en ik vond een haarverf voor bruinhaar waarmee je het gewoon blond kon krijgen. dus dit had ik gedaan en toen was alleen mijn uitgroei geel/blond geverfd en de rest was een beetje lichter geworden.

daarna had ik een verf gekocht die eerst je ontkleurde en daarna blond verfde. maar wat denk je ?! nu is mijn uitgroei echt bijna wit en de rest van mijn haar ongeveer oranje! ik ga dus morgen echt niet naar school. maar ik weet niet wat ik nu moet doen. ik wil écht niet naar de kapper want durf echt niet overstraat… !

Het beste dat je kan doen is er een blonde verf overheen zetten. Het zal je haar niet zoveel goed doen, maar dan zie je de gekke uitgroei minder. Kies een natuurtint (als ik dit zo hoor een 6 of een 7) en dan eroverheen zetten. Vantevoren kan je misschien een zilvershampoo lang ( 5 minuten) in laten trekken op het oranje gedeelte van je haar. Hierdoor haal je een deel van het gele, ofwel oranje, uit het haar.Hopelijk helpt het voor je ! Daarna moet je wel lief wezen voor je haar, anders valt het er dood af :stuck_out_tongue:

Dit had ik ook, mijn haar werd echt verschrikkelijk donker dus ik liet het verven door de kapper. Het werd heeel lichtblond/oranje, het was echt lelijk. Uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd en nu valt het gelukkig best mee :slightly_smiling_face:.