Goedemorgen,
Nadat ik mijn haar ooit heel kort had geknipt heb ik er een tijd niets aan gedaan. Er was een grote stuk aangegroeid maar er zat totaal geen model in. Ik kocht dure haarspulletjes en mijn haar leek er wel door te groeien. Ik ging naar de zus van mijn vriend, want hij werd geknipt. Ze zei: doe je clip-in extensions eens uit dan knip ik je haar kort in een bobline, ik ben een extensions drager en ze wou me eens een keer zien zonder die lelijke dooie haren. Toen ik ze had uitgedaan vroeg ze of ik wou dat zij mijn haar zou knippen. Naja prima dacht ik want misschien is het wel handig en voor leuke gelegenheden kan ik dan extensions dragen.
Mijn haar was ontzettend vol en het zag er goed en gezond uit. Ik bedacht me dat ik mijn oude extensions wou weggooien en nieuwe wou kopen om soms eens in te doen. Ik wou dan naar een dure kapper toe om mijn haren te laten kleuren. Ook wou ik het egaal krijgen. Eerst had de kapper er iets in gedaan waardoor de donkere kleuren verdween. Ik had toen een mooie lichte egale kleur. Daarna wou ik dat zij de bovenkant donkerbruin ging verfen en met highlights 1 tint lichter bruin aan de punten. Nou je raadt het wel, het werd blond. Terwijl ik duidelijk fotos liet zien en je kon zien dat dit totaal geen blond was. Ik had een soort mest gele kleur. En ook nog eens 120 euro voor betaald. De extensions die ik had besteld waren een veel andere kleur, ik denk nummer 6 a 7 met goud erin. Ik was nu gewoon blond… Ik baalde zo erg en ben de volgende dag naar een groothandel geweest om mijn haar te verven met een houdbare spoeling, zoals de donkere kleur boven op.
Maar nu is mijn hele haar ontzettend plat en alle volume is weg, terwijl het net zo vol en gezond leek te zijn… Blijft mijn haar nu zo dun, of kan ik er wat aan doen… Iemand ideeën of tips?