Haar verkloot!

Ben net terug van de kapper!

En balen dat ik doe!
Het is helemaal niet leuk!

Ik zei: Puntjes eraf, maar er moet ook wel een model inzitten.

Zij begint meteen met knippen!
Nu is het VEEL TE KORT!
mislukt omdat ik mijn schijding anders heb zitten dan normaal… (zei ik nog tegen haar maar zij: 'kan ik mijn scheding ook nog anders doen?, en natuurlijk kon dat volgends haar!)

Iemand tips?
Ik ga het niet WEER laten knippen! Is al prijzig genoeg!

dit probleem had ik vorige week zaterdag ook toen ik terug kwam van de kapper!
probeer er wat van te maken! (diadeem,mutsje,knot etc.)
het groeit wel weer aan (gelukkig!)

Staart, opsteken, vlecht, extension.

Gebruik de zoekfunctie even. daar staan al zat topics waarin je dingen kunt opzoeken

Nooit meer naar die kapper gaan dus!
Balen zeg…
De enige mogelijkheid is er wat van proberen te maken en te laten groeien of naar een andere kapper zodat die er wat model knipt…

Die kapper ga ik dus egt never mee heen…
Groeien duurd best lang en andere kapper dan gaat het nog korter :frowning_face:

voor een staart en opsteken is het te kort

heb je een foto? miss. handig voor tips.
kras evt je gezicht door als je niet herkent wilt worde:p

Tja. Je zult er toch met knipjes, elastiekjes, haarbandjes of andere dingen iets mee moeten maken…
Of ga even douchen. Ik heb vaak dat als mn haar net geknipt is het ik het vreselijk vind zitten, maar na een keer douchen of een nachtje slapen zit het veel beter.

ben mee bezig

I hope so…
Maar ik moet dadelijk weg…

Douchen helpt inderdaad! Dan kun je het gelijk in het model doen zoals jij het wilt

foto

Foto, misschien stel je je wel aan?:x
En als je het wast zit het vaak al heel anders…

waarom zei je dat dan niet toen ze aan het knippen was? :relieved:

Extensions ?

Maar post even een foto misschien is het niet zo erg als het lijkt maar ben je onwennig.

dat doen die kappers ook altijd bij mij, dan word het gewoon veel te kort!!!

meestal als je het hebt gewassen en zelf in model hebt gedaan is het veel mooier en dan zit het ook meer hoe je het zelf wil…
en anders gewoon wachten tot het weer wat langer is en dan onder tussen knipjes haarbandjes en elastiekjes in je haar doen

postiddd foto is handiger voor ons
en k ga morgen weer naar de kapper, maarja kheb echt hat aan kappers;p
altyd knippen ze het verkerd…

myn mama is kapster. :grinning:
whihi,
ik heb dit nog nooit gehad.
o, jawel’’ toen er zo’n collega van mijn moeder met myn haar moest oefenen maar ik kon gratis extentions in doen. :d
maar veel sterkte met je haaar. :wink:
x

heb je misschien foto? :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk als je een nacht hebt geslapen en de volgende dag wakker wordt zit het al wat beter. Dan is je haar namelijk weer op “z’n eigen manier gaan zitten”.

En zoals iedereen al zegt, een foto zou inderdaad handig zijn :stuck_out_tongue: