haar verkloot... HELP AUB.

nee ik ga mezelf niet kaalscheren en afknippen was ik ook niet van plan :stuck_out_tongue:
maar ik kan nog wel heel veel gaan proberen met klemmetjes en volumecreme en haarbanden enzo.
en extensions heb ik echt het geld niet voor!
maar toch bedankt iedereen :slightly_smiling_face:
ik ga gewoon heel hard hopen dat het weer snel groeit ^^

(ohja en hanenkammer ben ik niet echt het type voor xD maar toch bedankt)

Dan is die kapper van je echt heel dom. Als je steil haar hebt, moet je nooit te duidelijke laagjes knippen.

Gewoon teruggaan naar ze zaak waar je het hebt laten knippen en je geld terug vragen.

probeer je haren een beetje te tease, als je geld over hebt zou ik extensions aanvragen…

Ik vind je kapsel juist heel tof klinken, knutsel en frutsel er wat mee, misschien vind je wel een super leuke look!

foto ? en dan graag 1tje met een voor aanzicht en een zij aanzicht xD
zo kunnen wij je misschien beter hlepen :slightly_smiling_face:
ik zal zeggen: steek het op met een heleboel speltjes of doe er een heleboel haarmoes en haarlak en doe net of het ontplofte kapsel hoort ^^

je kan je haar ook in van die leuke vlechtjes laten vlechten, die kleintjes die ingevlochten zitten(weet ff nie hoe ik t moet uitlegge…) :anguished:?
suc6…x

bedoel je cornrose? (zo heet dat toch?) zou kunnen. ik zou zeggen schuif er zo van voren een haarband in, of pak de voorste bovenste plukken en draai die een paar keer rond je vinger en zet die dan naar achteren vast met een speldje, staat altijd leuk.

Succes, ik heb gelijk geen zin meer om zaterdag naar de kapper te gaan door jouw verhalen, maar geeft niet :stuck_out_tongue:

ga nog een keer naar de kapper en laat er dan meerdere laagjes in knippen.
heb je geen foto? is wat handiger :relieved:

Nogmaals naar de kapper gaan, het altijd in een staartgeval doen totdat het weer aangegroeid is.

Sorry meer kan ik niet bedenken.

Géén paniek , je kan extentions nemen zoals sommige hier al gezegt hebbn maar dat gaat opvallen heb er ook 1x aangehad en neeh hoor trekt op niets… veel centjes in de vuilbak.
ik heb ook zoiets voorgehad :
ik had halflang haar en ik wou een soort van rihanna coupe je weet wel aan de achterkant kort en in het gezicht langer … een boblijn maar nu had die mijn haar véél te kort geknipt , het voorste stuk kwam amper aan m’n kin :astonished: ik kon wel huilen maar wat ik toen gedaan heb is vaak met 'n staartje rondgelopen voor zover m’n haar lang genoeg was …
*en miss nog een tip … je kan zo een vlecht maken over je hoofd zo aan de zijkant over je hoofd vlechten (is nogal moeilijk uitgelegt oepsie)
*je haar wilder maken dat werkt ook…

• en trouwens jij ziet het overduidelijk maar het kan zijn dat andere mensen het niet eens zien , het lijkt miss zo opvallend omdat je er zo op let… wacht een beetje af , tot je het gewoon bent , het is vast helemaal zo erg niet!

Nou ja hoe dan ook je haar groeit wel weer :slightly_smiling_face:

Daar moest ik bestwel om lachen.

aaah dankjewel allemaal voor de goeie tips:)

ik heb vandaag zo beetje die voorste plukjes naar de zijkant gedaan met klemmetjes en de rest los zodat je die laagjes tot mn oren niet zo ziet. ;p