haar verkloot... HELP AUB.

aaah ik vind het echt zo lelijk wat de kapper nu met mn haar heeft gedaan!
bij de kapper zag het er nog redelijk uit maar toen ik thuis kwam dacht ik echt neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. en vandaag weer…:frowning_face:
ik had mooi lang haar en ik heb nog steeds wel redelijk lang haar nu, maar ze heeft ‘laagjes’ geknipt, wat inhoudt dat er 2 lagen zijn: 1 gewone lengte en de andere helft tot bij mn oor… het is zo lelijk ik lijk op een ontplofte kip :frowning_face:
en als ik het in een knot/staart wil doen wordt dat een heel dun sliertig staartje omdat maar de helft van het haar erin kan.:s

heeft iemand tips? ik kan niet 3 maanden met een muts op gaan lopen:(
heeeeeeeeeeeeeeeelp.:frowning_face:

extensions :slightly_smiling_face:? nee het zal toch niet zo erg zijn, probeer gewoon uit wat je met je nieuwe ‘coupe’ kan en dan is het gewoon even een kwestie van wennen

Heb je er een foto van? Dan kunnen we zien wat het probleem is!

Kort knippen. Dat is het enige wat ik kan bedenken. En anders moet je er maar mee zien te leven. Kappers die je haar verpesten zijn kut.

aa. kappers zijn gewoon klote!
Mijn haar is ook echt veel te kort geknipt. =( Gelukkig kan ik het nog net in een staartje doen, zodat je niet ziet dat 't heeel kort is!

Goodluck!

Foto?

:frowning_face: dankjewel.
jaa mijn ouders zeiden dat het ‘mee valt’ maarja die zeggen ook dat het mooi is als het eigenlijk superlelijk is dusjaa.xD
het probleem is dat het boven heel plat zit en onder heel erg naar buiten.
als ik het dan boven ga touperen zodat het wat boller komt (dee ik eerst dus, werkte toen mooi) dan lijkt het een beetje nogal ontploft.
ik haaaat het echt ik baal zo :s

Misschien kan je teruggaan en zeggen dat je er niet tevreden over bent, en dat ze de laagjes anders knippen.

Ik had ook best lang haar en wou de onderkant in laagjes hebben. Is de kapster halverwege mn haar al begonnen met laagjes knippen. Eerste paar dagen vond ik het er ook niet uitzien, maar uiteindelijk bleek het toch wel mee te vallen. :grinning:

&anders volume shampoo of shampoo speciaal voor laagjes gebruiken? (helpt bij mij wel)

een haarband? dat kan (vind ik) bij sommige echt de hele look (van het haar hé) veranderen.

ps; foto?

hmm ik hoop dat ik dat ook heb, dat et went.
op de foto zou je dit zien: een meisje met donkerbruin krullend haar dat bovenaan plat zit en bij haar oren naar buiten springt. :stuck_out_tongue:

ik heb niet zo’n zin om mezelf op girlscene te zetten ook al heb ik dan mn hoofd doorgekrast.:wink:

en een haarband staat mij niet maar ik zal et toch proberen. xD

helemaal afknippen? (kort)
krullen maken, dan valt het niet zo op…
en eh…
weet niet

als je krullen hebt zou je het kunnen stijlen mishcien is het dan wel leuk

mja kan ik wel een keer proberen dankje :wink:
ik denk dat ik maar gewoon een maand met een knotje in ga lopen xD
en dan is het hopelijk weer ietsjes langer ookal groeit et niet zo snel bij mij…

dat heb ik ook gehad! Dat is echt vreselijk xD maargoed we hebben het over jou.

Staart/knotje/gedeelte van je haar vastmaken / pet op xD of kaalscheren.

Ikzelf had altijd het bovenste gedeelte in een staartje omdat mn haar super dun was en de laagjes tot de bovenkant van mn oor kwamen.

Het groeit vanzelf aan echt waar! HEt gaat sneller dan je denkt!

hmm, stijlen! + allemaal knipjes enzo gebruiken
staat vast echt tof^^

ik snap hoe je je voelt want ik ben ook niet blij met mn haar dankzij een kapperafspraak sinds vrijdag

er zijn ergere dingen op de wereld, tegenwoordig loop je echt niet meer zo snel voor schut hoor 8D
maak krullen, of stijl’t.
gaan zitten huilen erom heeft helaas geen zin, je kan er beter 't beste van maken.
goodluck :four_leaf_clover:

Ik kom zo vaak terug van de kapper met een mislukte coupe dat ik het niet eens meer zo erg vind : P Ik zie juist mijn kans nu om er lekker gek mee te doen. De vorige keer waren de laagjes op de bovenkant zo raar geknipt dat mijn kapsel vierkant was (echt waar!) en daar kon je best lekker mee hanenkammen en spiken (niet dat iemand dat ooit heeft gezien).
Dus pak een fles haarlak, een kam/borstel en wax of gel wat je ook wilt en doe maar eens gek, daar word je vanzelf wel weer vrolijk van : D

Niet korter knippen nu. Misschien moet je wennen, toen ik m’n haar had geknipt duurde het 2 weken voordat ik er echt blij mee was. Ennu ben ik er nog steeds heel blij mee. En anders, wees creatief, extensions bijvoorbeeld.
Wish you luck. :four_leaf_clover: