haar verfen

Hey girls,
Ik heb besloten om mijn hele haar permanent te kleuren :grinning:
ik heb een getinte huid, bruine ogen & bruin haar.
ik ga het kastanjeblond verfen vrijwel onbekende haarkleur
hier is een plaatje van de doos,

http://images.google.nl/i…,r:0,s:0&biw=1366&bih=677

de model heeft iets donkere huidskleur dan ik, maar lijkt een beetje, zo kon ik ook zien of ie bij mij past<3

alleen zal ik het doen???

bytheway, ik heb het nog niet gekocht, twijfel nog…

en als ik het koop, hoeveel pakken moet ik kopen? ik heb dik haar tot iets over mijn schouders, ik denk dat ik er twee moet hebben, of is dat te weinig???

ja lijkt me echt mooi x ik heb zelf ook redelijk dik haar en dat komt tot over mijn borsten en ik heb ook 2 dozen haarverf nodig dus jij denk ik ook x

[i]Ik denk dat het wel goed bij je past!
Mijn vriendin heeft ook iets lichtere huidskleur dan dat model, en had eerst zwart haar, het stond haar echt heel erg goed, dus ik denk dat het jou echt geen kwaad kan! En nee, er zit meer dan genoeg in voor je, maar ja als je persé twee pakken wilt kopen… Er zit wel een minpunt aan haar verfen, ja haar gaat er echt kapot aan, daarom heb ik mijn haar niet gekleurt…
Ik zou het doen, één pak is genoeg, maar je kunt altijd meer doen, als je idd dik haar hebt heb je denk ik wel 2 pakken nodig!!

Groetjes!! Veel succes, en stuur een toto op van before&after!
xx[/i]

De link doet het bij mij niet…
Maar je kunt wel beter 2 pakjes doen ja. Het staat er vaak ook op, dat je bij de eerste keer kleuren 2 pakjes moet gebruiken.

Twee pakjes is misschien wel slim, maar meer is niet nodig :wink: Staat het niet op de doos? Hoeveel je met één pakje kan verven?

ik denk dat het wel mooi zal staan bij jouw huid. en ja, ik zou 2 pakjes kopen als ik jou was.

Heb je misschien een foto? Want zo kan ik niet echt beoordelen of het staat… 1 pakje is denk ik wel genoeg hoor, ik heb dik haar tot 5 cm onder mijn bh-bandje en ik gebruik altijd maar 1 pakje.

Ik denk dat het wel mooi zou staan.
Ik denk dat 1 pakje wel genoeg is, maar voor de zekerheid kan je er miss 2 kopen? Ik weet niet of die haarverf duur is… ? x

volgesmij staat dat je heel mooi! alleen uitkijken dat de verf niet anders uitpakt omdat je bruin haar hebt zegmaar, en dat mengt dan met de blonde kleur.

zou je misschien een foto van jezelf willen plaatsen?
ik denk trouwens wel dat het leuk zal staan! Allen wat dressics al een beetje zegt; past op dat het niet te blond uit pakt inderdaad.
succes!