sooooooo… ik ben van plan mijn haar wit/heeeeel lichtblond te gaan verfen (:
en euh, weet iemand goede haarverf… kleur, merk, enz.?
als ik mijn haar verf gebruik ik altijd die van etos maar daar is de lichste kleur gewoon lichtblond maar niet bepaald wit ofzo.
dusss, weet iemand welk merk deze kleur wel heeft? ^^
Die van Live, heb je super blonde haar verf die het heel goed doet.
ja maar dat is wel ontkleurder… ik heb donkerblond haar en dat werd eerst oranje. pas de 2e keer werd het lichtblond wit achtig…
Oja, maar is dat niet altijd? Ik had het eerst laten bleken, en daarna die verf. Dan word het gewoon mooi.
je moet je haar wel laten ontkleuren/blonderen
je kan het namelijk niet lichter verven
ik wil mn haar ook wit, maar gaat niet
Ooo, moet je eerst ontkleuren ja?
Dus je kan niet gewoon een lichte verf er over heen doen?
Want ik heb opzich al wel best lichtblond haar van mezelf…
Je moet 't blonderen/ontkleuren/bleachen ja. Dan krijg je lichtblond/wit haar (naar mijn ervaring moet 't er langer in dan op het pakje maar je moet maar even kijken als het erin zit)
zoiets staat op heel internet
lichter verven kan niet.
misschien moet je wat meer informatie opzoeken voor je een fout maakt.
ik denk dat je het gewoon eeen paar keer moet blonderen (heb je ook gewoon in zo’nverfverpakking)
je moet die van de kruidvat proberen ultra licht blond (niet de goudblonde) is een blauwe verpakking van 5 euro… gebruik ik al heel lang je hoeft niet eerst te ontkleuren… werkt super alle andere verven mislukken bij mijn haar…
ik raad je aan naar de kapper te gaan, voor je het weet ben je rose, oranje of groen!
vooral blond op blond!
bij mij werd het de eerste keer blond met een vieze rose gloed…
niet tevaak ontkleuren, gaat je haar dood van… heb ik nu dus ook
Hey, ik heb hier ook laatst naar gekeken, en ik vroeg me af welk kleurnummer jij gebruikt, want je hebt 11.0 en 11.3 of zo.