haar verf.?

Wat vinden jullie van mensen die hun haar verven?
verven jullie zelf of liever spoeling…
het is natuurlijk bekend dat je haar er snel droog van wordt sneller dood gaat en de haarpunten spleiten, maar toch ik vind het zelf heel mooi,
toen ik 11 was begon ik met highlights daarna spoelingen en daarna heb ik mijn ouders zo ver gekregen dat ik eindelijk mijn haar heeeel donkerbruin mog verven [voor het eerst dus!]
ondertussen is die kleur vervaagd en ben ik heel lichtbruin/of donkerblond zo kan je het ook noemen… achteraf heb ik heeeeel veel spijt dat ik dit allemaal heb gedaan toen ik begon met de highlights was mijn haar dus heel licht blond… en dat wil ik weer, en nu mag het niet van mijn moeder omdat ze het hoerig vind ofzo! :s

binnekort miss toch maar highlights maar het wordt nooit meer zoals vroeger…

wat vinden jullie van haar verven, verven jullie zelf of heb je liever spoeling? heb je wel eens iets ergs gedaan met je haar wat er echt niet uit zag ofzo? zeg het maar! :grinning:

Ik ben op me 12e begonnen met highlights, daarna toen ik 14 was heb ik het helemaal licht bruin geverfd, ( heb van nature donker bruin haar)
sindsdien verf ik het om de zoveel maanden, (ben nu bijna 19) niet altijd de zelfde kleur, maar wel kleuren doe ongeveer het zelfde zijn, licht bruin/donker blond. vorig jaar in oktober heb ik het geverfd met zwarte henna, dat zwarte is er in middels wel uit maar ik heb zegmaar in de puntjes van dat rood achtige haar, ik heb ik wel vaak overheen geverfd maar dat rode pigment blijft er wel in, dus mij tip: Denk goed na voordat je het met henna verfd, want je kunt er niet zomaar ‘‘overheen’’ verfen, wat met normale haarverf wel kan

Ik heb geen ervaring met haarverf, maar ik wil binnenkort mn haar verven met een kleurspoeling, in een kleur die dicht bij mijn haar ligt. Als je je eigen kleur weer terug wilt zou ik het niet meer verven, ook geen higlights, laat je haar nu maar weer een tijdje met rust :’) Er schijnt wel een shampoo te zijn waar je haar blonder van wordt, dat moet je ff vragen bij de drogist.

De 1e keer dat ik mijn haar verfde was toen ik 12 was.
ik had blond/oranje haar en toen had ik het kastanjebruin geverfd.
Op eigen initiatief en die van mn moeder. Ik was mn haar helemaal zat.
Nooit spijt van gehad, daarna heb ik het nog een aantal keren bruin geverfd.
en vorig jaar had ik het rood geverfd. en nu heb ik het knal rood, inmiddels al vervaagd beetje rood/oranje
nog steeds geen spijt haha. 'T is een beetje mijn kenmerk, dat rode haar.
Maarja je moet et maar durfen.

als je spijt heb dat je je haar geverfd hebt, had je misschien eerst beter moeten nadenken.
Is het mogelijk weer makkelijk terug naar mijn eigen haar te gaan etc.?
je wilt het zeker blonderen? daar gaat je haar echt keidood van

Toen ik 12 was had ik voor het eerst een paar zwarte plukken in m’n haar laten verven, maar ik heb van mezelf al donkerbruin haar dus je zag het niet heel erg goed.
En daarna weer zwart en volgens mij daarna weer zwarte plukken. :stuck_out_tongue:
En toen ff niks meer en daarna eerst een stuk van m’n ponny donkerrood (mooie kleur) en een paar plukjes bij m’n haren vooraan, daarna blond op ong. dezelfde plekken als waar het rood zat. En nu heb ik nog steeds een paar blonde plukken.
Ik weet niet waardoor het komt, maar bij mij blijft die haarverf wel een half jaar of zo zitten, terwijl het normaal maar 2 maanden of zo zou moeten blijven zitten. xD

toen ik 11 was ofzo heb ik het wel een paar keer met een soort schuin gedaan dat moet je dan zoveel minuten in laten trekken en daarna uitspoelen.
Dat heb ik een stuk of 3 keer gedaan.
En ik heb een keertje bruine kleurspoeling gedaan.

ik heb mn haar gister een tint blonder geverft. het is echt heel leuk geworden, niet zoals de bedoeling was maar toch een hele beetje roodachtige glans eroverheen, ben helemaal blij xD

ik heb het zwart en rood en paars geverft ik ben zelf hazelnootbruin maar ja… nu is het gwn weer mijn kleur en ga het dus ook nooit meer verfen;)

Ik verf mn haar al heel lang zwart, gewoon omdat ik het beter bij me vind passen dan mn normale haarkleur :3

Toen ik 12 was had ik highlights, en daar heb ik echt spijt van gehad. (Het heeft echt een eeuwigheid geduurt voordat het er eindelijk uit was.)

. als je er mee begint kom je er moeilijk vanaf.

Ik ben net 2 maand geleden begonnen met verven, gewoon een soort kleurspoeling, niet egt verf, maar idd je komt er niet meer vanaf :s ik zei tegen mezelf, 1x, gewoon om te zien hoe het is, en nu heb ik het al 2x geverf, donkerbruin, want ik ben redelijk licht van mezelf, en nu zegt iedrreen van: oh het is zo mooi, njah zo geraak je er helemaal niet meer vanaf :grinning:

Ik verf mijn haar altijd.

k heb het net met zo’n spoeling zwart gedaan … t is mooi geworden maar k had wel al 2 keer rode plukken gehad in men haar maar meer ook niet …

een jaar geleden heb ik mijn haar voor het eerst geverfd, omdat mijn eigen saai een lelijk is (een hele rare soort donker-blond). ik verfde het eerst kastanje bruin en de laatste tijd verf ik het meer kastanje/donker bruin (donker bruin met een rode gloed). permanente verf trouwens.

ik heb alles al gehad

ben begonnen toen ik zestien was; suikerspinroze haar met clip ins al la audrey kitchen, perzik, paars, toen zwart, witblond, blauw, groen, bruin, rood, kastanje bruin, zwart, lokken wit, coontails, panter, paars, oranje, toen weer zwart en nu blijf ik daarbij
en verf ik slechts me extensions een heftige kleur

Je zegt als je er aan begint kom je er niet vanaf ,
maar dat is onzin !
Gewoon stoppen met verfen en het groeit er vanzelf
uit , en dan natuurlijk wel je haar blijven knippen
hahaha want anders hangt het zometeen op je knieen
en heb je de helft vn je hoofd blond en de andere helft
bruin ,

bij wijze van spreken .

Begonnen met highlights toen ik like, 11 was? beetje blond, want van nature heb ik donkerbruin haar :’)
en toen had ik heftige blonde highlights, want m’n haar leek echt blond. En maandag had ik ook m’n haar bruin geverfd en daar blijft het nu bij, want stiekem vind ik m’n eigen haarkleur het mooist. (: