Haar verf , te koop in nederland?

Hoi,

Ik heb een vraagje.

Ik zag op youtube een meisje die haar haar rood verfde met L’Oreal Excellence HiColor HiLights. Die verfs is speciaal voor mensen met donker haar die naar rood willen,zonder te bleken.

Nu is mijn vraag, kan je deze verf ook in nederland kopen??

Dat vraag ik me ook af! Vind dat echt een mooie rode kleur! alle andere rode kleuren(andere merken) pakken bij mij echt donker bruin/paars/rood achtig uit ofzo… niet mooi iig! haha…

Ja inderdaad alles is bijna gemaakt voor mensen met echt blond haar. Dus deze is echt geweldig, trouwens ik wil echt van die ariana grande haar :heart:

Haha, ik heb nu ook al rood haar maar het vervaagt zo snel naar bruin ofzo… Dus weet iemand of die ook in nederland te krijgen is?? haha

Heb je van je eigen rood haar of heb je het geverfd??

Ik heb het geverft! Ik had eerst geverft bruin haar, en toen naar rood geverft:p

Hoe rood werdt het? heb je er een foto van hihih…

Hooii, ik heb die exacte haarverf nergens kunnen vinden, maar met L’oreal majicontrast (heb ik zelf ook eens gebruikt) krijg je ongeveer hetzelfde effect Resultaat. je moet het trouwens wel mixen met devolper, die dus je haar eerst bleekt, en daarna verft zodat je het niet eerst zelf hoeft te doen. en die wordt verkocht bij Saveonhaircare.nl

Ohh vet!!! Trouwens heb je een foto van je vorige haar kleur en die van nu , want ik ben altijd zo benieuwd!!

Oh en waar heb je die haarverf gekocht?

berichtje gestuurd :slightly_smiling_face:

Thnxx

exacte link voor de haarverf staat in m’n vorige bericht, Rood, (let trouwens niet op m’n haar het was net na een concert xD) en m’n echte haarkleur wel uit 2010 maarja

x

Oh toevallig ik ben opzoek naar precies het zelfde! en ik vraag me af of je die Majicontrast verf ook in een winkel kan kopen, of moet dat echt online ??

Upje! :slightly_smiling_face:

professionele kapperszaken verkopen deze haarverf

Zeker heel duur?

^ Gezien het resultaat van Ignorance die eerder gepost is lijkt me dat wel waard. Het is prachtig.

^ Kapperswinkel inderdaad en nee is helemaal niet duur, ik betaal zelfs minder voor mn haarverf die ik bij de kapperwinkel haal , dan van die pakjes bij de kruidvat ofzo :’)