Haar verbrand!

Hallo dames!

Ik heb een probleem;
ik heb een tijdje geleden mijn haar verbrand tijdens het föhnen.
Het breekt niet af ofzo, maar ik krijg de geur van verbrand haar er niet meer uit!
Weet iemand wat ik kan doen om die horrible geur weg te krijgen?

Hoe heet föhn jij dan wel niet…
je haar goed verzorgen, volgende keer ook vóórdat je gaat föhnen. En anders lagten afknippen bij de kapper!

cremespoeling misschien…

ja niet zo heet normaal, normaal zelfs op de koude stand.
maar ik had haast, en ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar krijg, haha.
Ik denk dat ik te dicht op mijn haar zat ofzo, maar iig bedankt!

Hahaha handig. Maar gewoon goed verzorgen dus en nooooit meer doen.

ik beloof het:D haha

Hoe doe je dat echt haha

hoe weet je nou dat je haren zijn verbrand?

Waarom vindt iedereen het precies zo moeilijk om de beginpost door te lezen
Want het staat er nl in:

Hallo dames!

Ik heb een probleem;
ik heb een tijdje geleden mijn haar verbrand tijdens het föhnen.
Het breekt niet af ofzo, maar ik krijg de geur van verbrand haar er niet meer uit!
Weet iemand wat ik kan doen om die horrible geur weg te krijgen?

Als haar haar niet verbrand was, dan rook het er ook niet naar

ik dacht eigenlijk dat je met een aansteker langs je haar bent geweest ofzeu x’]
,maargoed mijn haar is ook verbrand
xD

ja, dat sowieso en er kwam allemaal rook vanaf… en dat lijkt me niet heel normaal tijdens het föhnen?

Ah bah, zo’n geur is idd niet zo relaxd. Spuit er elke dag een geurtje in, haha! ;p Maar verder zou je iets van verzorgende shampoo/crèmespoeling kunnen gebruiken ofzo? Of misschien even langs de kapper, zij hebben vast wel goed spul daarvoor!
Succes ermee (:

Ik zou een masker nemen, it might help?
En anders langs gaan bij de kapper als de geur nog lang zo blijft, of hele sterke shampoo gebruiken misschien?

stukje knippen… maskers, serums, olie… en in het vervolg altijd een beschermer tegen hitte voor het föhnen/stylen… shampoo en cremespoeling voor breekbaar en droog haar…

ik hoop voor je dat het weg gaat!! suc-6!

xx

ik ga morgen even kijken voor wat haarproducten, en dan wacht ik wel even af.
bedankt meiden!

ik had er ook een x last van, maar de shampoo’s/conditioners van herbal essence ruiken allemaal heel sterk, daarmee kon ik de geur wegwassen zeg maar .

Verbrand haar gaat een beetje kroes-achtig krullen, dus zolang je dat niet hebt is het niet helemaal verbrand.
De volgende keer als je fohnt kan jebest je fohn dicht op je haar houden, maar blijf ALTIJD de fohn bewegen.
Heb geen idee verder wat je aan de geur kan doen, denk dat het er vanzelf wel uit gaat.